Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zelf heb sinds een paar dagen een paar mooie BBS velgen 17" 215/40 rondom eronder en moet zelf heel erg wennen met sturen.
Heb ook aan de linker achterzijde een stuk uit me binnenscherm moeten aanpassen!! eerst het hele scherm eruit en toen met een hamer wielkast een paar tikjes achterin gegeven en het plastic een hoek uitgeslepen en daarna met polyester weer gedicht zonder een rare hoek. daarna mat-zwart gespoten en niet meer te zien en hij loopt niet meer aan! Ook niet als hij zwaar beladen is!!!:grin:
Ben nu verder aan het kijken of ik me wielkasten laat uitrollen en me auto iets ga verlagen!
Iemand een goed adres in de buurt van Den Haag waar ze hierin goed zijn?
en wat zou dit kosten?
als je comfort wil moet je niet eens gaan verlagen
de auto kan zo niet rijden, de velgen zijn 8J en dat is te breed voor de fabia, zeker met deze verlaging. De voorwielen zitten TEGEN de schroefset aan. Het was een proefpassing omdat ik met dezelfde vraag worstelde als topic starter.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.