Aansluitend ben ik naar Banden XL gegaan in Dordt en daar kwam de ware vakman naar boven, in de persoon van Adam. Hij hielp me keurig en luisterde geduldig naar mijn wensen.
Omdat ik er nog niet uit ben of ik 19" dan wel 20" neem, ging hij meteen voor de full monty en prepareerde een 20" GMP Atom wiel voor me. Met banden in 245/35 ZR 20
Ik moet eerlijk zeggen, dat het er best vet uit ziet. En ja, dan zou een verlaging door
@Antera het allemaal nog mooier kunnen maken.
Het GMP logo vind ik niet zo mooi, maar daar ga ik dan wel mee aan de slag. Wellicht heeft iemand van jullie en idee? Het mooiste vind ik de zwarte Skoda logo's zoals ik die nu op de 18" winterset heb, alleen zijn die helaas qua diameter te klein voor de GMP's.
Nu nog maar eens rustig wikken en wegen. Looks vs comfort en uiteraard de nodige euro's prijsverschil. Niet alleen nu, maar ook bij vervanging van de banden.
Overigens adviseert men bij Banden XL de Michelins ipv Continental en dat heb ik inmiddels vaker terug gelezen op ons forum. Heeft oa te maken met het verschil in opbouw van de band in dezelfde maat. Dan schijnt de Michelin het mooist te ogen.