Het enige wat ze meer doen is, bgreep ik, de hele auto checken. Remmen, ophanging, alle slijtage onderdelen. Maar dat lijkt mij bij een 1 jaar jonge auto een beetje overdreven.
Accu's diep-ontladen is niet zo best voor een accu............Wel ik heb nu een 15 en een 30K achter de rug en steeds na een jaar !
En hij rijdt nog steeds zoals hij moet rijden !
Behalve start hij momenteel niet meer !!
tja maar als je ruim 2 maanden niets eraan kon doen vanwege dat je half gehandicapt binnen zat , dan is het maar zo !Accu's diep-ontladen is niet zo best voor een accu............
Ik zet er altijd een 2e accuutje overheen met twee draadjes op de accuklemmen, dan ben ik de instellingen van de radio enzo ook niet kwijt.....en kan ik de normale accu er zo uithalen.tja maar als je ruim 2 maanden niets eraan kon doen vanwege dat je half gehandicapt binnen zat , dan is het maar zo !
Nu wil hem morgen maar eens opladen die accu, maar zit alleen ff met een vraag !
kan ik hem uitbouwen en dan in me schuur opladen , maar evengoed me autodeuren op slot krijgen allemaal ? en later weer openkrijgen om me motorkap weer open te krijgen !
Of wordt het toch een verlenghaspel uitrollen over straat en dan de lader onder motorkap leggen en op die manier laden ?
Ik zet er altijd een 2e accuutje overheen met twee draadjes op de accuklemmen, dan ben ik de instellingen van de radio enzo ook niet kwijt.....en kan ik de normale accu er zo uithalen.
Ik gebruik hiervoor een 12V 12A motoraccu welke ik normaal voor m'n modelvliegtuigen gebruik.
Je kunt toch de auto ook gewoon met de sleutel afsluiten?
Motorkap openen, dan alle deuren op slot, accu eruit, motorkap dicht, volgende dag met de sleutel bestuurdersportier openen, motorkap open, volle accu erin en dan de rest van de deuren weer open......
Eens, zou 100 procent moeten werken op deze manier. Een slot zal altijd ontworpen moeten zijn voor een eventuele lege accu.Motorkap openen, dan alle deuren op slot, accu eruit, motorkap dicht, volgende dag met de sleutel bestuurdersportier openen, motorkap open, volle accu erin en dan de rest van de deuren weer open......
Eens, zou 100 procent moeten werken op deze manier. Een slot zal altijd ontworpen moeten zijn voor een eventuele lege accu.
Succes!
Behalve start hij momenteel niet meer !!
je kunt natuurlijk ook gewoon de gratis mobilteits garantie bellen !!??
Is het gelukt Ed? Sluit hij gewoon mechanisch af?
Ja, die tip is gemeengoed ja. Dat heeft te maken met het inslijten van de zuigerveren in de cilinderwand doordat continu één toerental wordt gereden. Dan krijg je een mooi randje in de cilinder.
Trek je dan de motor door in toeren, rekken je drijfstangen uit en komt de zuiger hoger, tegen die randjes, alle gevolgen van dien.