2 keer openen voordat leaving-home start

MarcoO2

Forumguru
Wat gebeurt er als je nóg een keer op "open" drukt op de afstandbediening? De mijne heeft soms ook twee keer drukken nodig voordat de lampen aangaan in het donker.

Niet geheel serieus bedoelt, maar zou het niet ontzettend leuk zijn als deze functie erop zou zitten, bijv bij meerdere keren op de afstandsbediening drukken?

Antera

Donateur
Niet geheel serieus bedoelt, maar zou het niet ontzettend leuk zijn als deze functie erop zou zitten, bijv bij meerdere keren op de afstandsbediening drukken?

kan hoor moet je er wel een speciale module tussen bouwen maar vind deze opmerking eigenlijk niet hier passen

Maarten

Forumguru
Twee keer op de knop drukken biedt geen uitkomst.
Zometeen moet ik nog even met de auto weg en zal ik even kijken wat er gebeurt.
Misschien de lantaarnpaal?

@Antera. Ik wil best eens langs rijden, maar mijn potje 'auto' is geheel leeg verklaard door mijn lieftallige echtgenoot. Daar zit dus een probleempje...

edit: Zojuist weg geweest. De OII moest kennelijk wennen aan zijn nieuwe eigenaar. Nu werkt het prima. Bij zowel vertrek als aankomst bleef het Xenon keurig aan!

Antera

Donateur
kijk ook weer opgelost nu nog even nadenken of je de CH/LH niet naar de mistlampen wil hebben wegens het nu snel slijten van je lampen :-)

potje hoeft neit groot te zijn voor aanpassingen hoor :-)

Maarten

Forumguru
Hmm, naar de mistlampen. Dat zou inderdaad wel een idee zijn...
Kan ik ergens je prijslijsten vinden? [ik weet hier thuis het antwoord wel...]

Antera

Donateur
alles wat ik voor je aan kan passen ongeacht wat, doe ik voor € 20

En ja de vrouw overtuigen is soms wel eens lastig maar het is functioneel en bespaard je de kosten van sneller slijtende lampen :-)

Bovenaan Onderaan