Zo gisteren de auto alweer 1 jaar op de oprit.
Inmiddels 33,500 km weggedraaid in een jaar.
Tevens een aantal aanpassingen verder bevalt de auto nog altijd super.
Zeker de aanpassingen door TVS maken het een feest om mee te rijden.
Ik mag nog elke keer met een goed gevoel de auto instappen en kilometers maken.
Mijn vriendin die de meeste kilometers maakt is er ook zeer blij.
Ze zegt niets om het vermogen te geven, maar ondertussen wel alle invoegstroken benutten om volgas te geven!
Voor komend jaar nog een paar kleine cosmetische(lampjes binnen/buiten) aanpassingen in het verschiet en verder laten we de auto voor wat hij is.
We hebben nagedacht over een extra set velgen in 19", maar die komen er niet denk ik.
Tevens gister een bloedserieuze vraag van mijn vriendin wat de volgende auto gaat worden?!
Geen idee wat ze wil, ja iets ontbetaalbaar met 4 ringen op de gril, maar die staan bij mij ook wel hoog op de lijst.
Tevens een Kodiaq(nog niet erg betaalbaar in de uitvoering die wij zoeken), S3 Combi Sportline, of toch een nieuwere O3 RS. Ergens moet het toch wel weer rond de 200pk hebben, dat bevalt toch erg goed.
Kans is denk ik groot dat het een benzine gaat worden aangezien ze steeds meer moeite hebben met diesels in ons land en de rest van Europa. Diesel worden steeds goedkoper en onze buren hebben net flink moeite gehad om hun Golf VII Variant GTD in te ruilen, dealers willen de auto liever niet hebben omdat het een "dikke" diesel is.