geerrre
Forumguru
Hallo beste Skoda vrienden,
Ik ben Gregory, 31 jaar, woon in België en heb mij een nieuwe Fabia besteld 23/07/2016. (vorige auto was een BMW 130i )
Levering is voorzien eind september maar ik zal hem al even voorstellen aan jullie.
Fabia Combi
Uitvoering: Style
Kleur: Race Blue met Satin Black/Grey interieur
Motor: 1.2 tsi met DSG7
- Pack Comfort (Bluetooth, regen- en lichtsensor, PDC voor- en achteraan, zelfdimmende binnenspiegel, Arkamys sound package, multifunctie stuur, cruise control)
- Pack Look (Sunset, verwarmde zetels, 16" Rock velgen)
Opties:
* Dakrailing chroom
* Climatronic
* Reservewiel
* Sportzetels
* Sportophanging
* DAB
* Trekhaakvoorbereiding
* Navigatie Amundsen
* Sportpedalen
Ik heb wel al spijt dat ik de 17" Clubber velgen niet genomen heb, gisteren mail gestuurd om te vragen of dit nog kan gewijzigd worden.
Hopelijk ligt de Fabia met sportophanging perfect qua hoogte, maar ik vrees ervoor en daarom zijn er al plannen om een Eibach pro-kit of schroefset te plaatsen.
Verder niet echt plannen mee, als ik de 17" velgen niet meer kan nemen dan komen er waarschijnlijk 17" BBS CS op of iets in die aard...
En dan nu... wachten...
Van zodra ik hem heb post ik foto's!
Ik ben Gregory, 31 jaar, woon in België en heb mij een nieuwe Fabia besteld 23/07/2016. (vorige auto was een BMW 130i )
Levering is voorzien eind september maar ik zal hem al even voorstellen aan jullie.
Fabia Combi
Uitvoering: Style
Kleur: Race Blue met Satin Black/Grey interieur
Motor: 1.2 tsi met DSG7
- Pack Comfort (Bluetooth, regen- en lichtsensor, PDC voor- en achteraan, zelfdimmende binnenspiegel, Arkamys sound package, multifunctie stuur, cruise control)
- Pack Look (Sunset, verwarmde zetels, 16" Rock velgen)
Opties:
* Dakrailing chroom
* Climatronic
* Reservewiel
* Sportzetels
* Sportophanging
* DAB
* Trekhaakvoorbereiding
* Navigatie Amundsen
* Sportpedalen
Ik heb wel al spijt dat ik de 17" Clubber velgen niet genomen heb, gisteren mail gestuurd om te vragen of dit nog kan gewijzigd worden.
Hopelijk ligt de Fabia met sportophanging perfect qua hoogte, maar ik vrees ervoor en daarom zijn er al plannen om een Eibach pro-kit of schroefset te plaatsen.
Verder niet echt plannen mee, als ik de 17" velgen niet meer kan nemen dan komen er waarschijnlijk 17" BBS CS op of iets in die aard...
En dan nu... wachten...
Van zodra ik hem heb post ik foto's!