B.Stuurder
Forumguru
Leuke wagen, ik hoop dat hij voldoet met die kleine. Ik had bij de eerste een Modeo Station en die was nog niet groot genoeg. Wel 17 jaar geleden hahaha.
Wij hebben bij de geboorte van onze zoon ook een fabia combi gekocht (6j geleden) voor de madam. Kofferbak is enorm groot. Kan je heel veel gerief in kwijt. mogen veel grotere wagens naast staan die uiteindelijk een kleinere koffer hebben.Leuke wagen, ik hoop dat hij voldoet met die kleine. Ik had bij de eerste een Modeo Station en die was nog niet groot genoeg. Wel 17 jaar geleden hahaha.
Zojuist dit pedalensetje besteld op eBay.
Ik hoop dat het mij lukt om de voetsteun perfect aan te passen zodat die past.
Wij hebben bij de geboorte van onze zoon ook een fabia combi gekocht (6j geleden) voor de madam. Kofferbak is enorm groot. Kan je heel veel gerief in kwijt. mogen veel grotere wagens naast staan die uiteindelijk een kleinere koffer hebben.
Relatief eenvoudig, ergens in topic van mijn auto heb ik beschreven hoe ik het gedaan heb. In het kort komt het er op neer dat ik alle palletjes heb afgezaagd en vervolgens klittenband heb geplakt onder de voetstuk. Zit als een huis.
Past prima hoor . Alleen niet te breede banden monterenJammer genoeg het nieuws gekregen dat het te laat is om de bestelbon nog aan te passen.
De Fabia gaat week 34 al in productie en staat al klaar in de productielijn.
Velgentips 17" in zilver zijn welkom, ik zou het liefst de BBS CS steken maar zouden die niet te ver naar buiten komen? Die zijn 7,5x17 ET35
Past prima hoor . Alleen niet te breede banden monteren
@Der Einser heeft onder de Faab van zijn vrouw 18inch Audi gezet. Dat past ook. Weet zo niet wat de ET waarde daarvan is.
Jij zit met de prestige velgen en 10mm spacers op ET36 en dat met een 7j velg. Die zitten perfect als ik in uw fotoalbum kijk. Mooi zo!
Maar 7,5j ET35 komt nog +-7mm verder naar buiten (als mijn berekening klopt) en of dat nog gaat lukken, daar vrees ik voor...