Jewel , maar me winterbanden 205-45-17 , vandaar . Omtrek iets groter , teller wijkt haast niet meer af ..Heb jij niet 215 40 17 ipv 45?
Skoda staat te koop.
Zou hem graag hier aanbieden maar het lukt voorlopig niet, heb nog even een voorstelling gedaan bij meet & greet...
Iemand interesse? PM!
Heel duidelijkZou mij graag terug een BMW kopen.
Hé hé hé niet te min over men Faab eyTja van een 130i naar een Fabia vond ik al wat gedurfd.
Het duurt even voordat je advertentie hier goed gekeurd word door een moderator.Skoda staat te koop.
Zou hem graag hier aanbieden maar het lukt voorlopig niet, heb nog even een voorstelling gedaan bij meet & greet...
Iemand interesse? PM!
Niks te nadelen van een fabia, maar zn 130i 6 cilinder is natuur een heerlijk blok. Kans dat het tegen viel was groot
Tov Fabia af fabriek is het een wereld van verschil. Met wat aanpassingen hier en daar zal het wat rijden betreft een heel stuk minder zijn , vermoed ik. Ik heb het duidelijk ervaren als een totaal andere auto. Tegen een meerprijs van een slordige €1250
Daarmee bedoel ik verlaging met Eibach pro kit (enorm verschil in wegligging), chiptuning en dsg optimaisering