23' Skoda Enyaq Coupé iV 60

leon-cupra

Forumguru
Maak er ineens een mafia-bak van ... achterlichten tinten, "skoda" in het zwart en raamomlijsting in het zwart :D:D
iemand handig met photoshop ?? :D

1742235638865.png
Neen zeker niet maar als je hard werkt om zo’n wagen privé te kopen is dat altijd een beetje sneu als dat het eerste is wat ze denken. Uiteraard ook gedaan omdat het mooi en sportief is zo’n zwarte velgen.
Dat heeft niets te maken met 'beetje sneu' of iets dergelijke. Die dame of heer aan de balie moet dat vragen om te weten hoe de factuur moet opgesteld worden en aan wie ze geadresseerd moet worden. Is gewoon een standaardvraag.
Vind de manier waarop jij het hier nu zo verwoord redelijk denigrerend naar lease-rijders toe. Die mensen werken en betalen onrechtstreeks ook voor hun dure wagen. (akkoord, ze hebben tov van een privé-wagen wel wat extra voordelen).

Speedhunter

Forumguru
Helemaal "blacked out" gaan moet speciaal zijn alleen denk ik niet dat ik nog verder zal gaan qua zwart :ROFLMAO:

Ik maak er uiteraard een karikatuur van het leasekisten imago, niet alleen mensen uit garages maar ook kennissen denken dit ook vaak. Voor alle duidelijkheid, heb niks tegen een leasewagen, zou er met plezier één aannemen zelfs al zou het een stapje terug zijn qua model of aandrijving. De Enyaq (coupé) doet het zeer goed op de leasemarkt, dat is geen geheim.

leon-cupra

Forumguru
dat ze het goed doen op de leasemarkt is inderdaad zo, maar of de enyaq het goed doet, dat is iets anders. Mijn schoonbroer is alle Enyaqs aan buiten kegelen in het bedrijf waar hij werkt. Ze hebben daar ook de 60 ... range is en blijft een issue blijkbaar. Vééél minder dan wltp.

Speedhunter

Forumguru
Ja de range kan beter, voor mezelf valt het goed mee en heb ik er geen last van, ik woon en werk en in dezelfde gemeente en voor de ruime streek kom ik meer dan toe. Alles binnen west-vlaanderen kan ik heen en terug doen zonder bij te laden :ROFLMAO: Zelfs Aalst lukt ook nog.
Ik doe maar een paar keer per jaar een langere afstand en dan is het niet zo erg even gaan bijladen en dit kan steeds op meer plaatsen.
Wltp en werkelijke range is idd nog een dingetje...

leon-cupra

Forumguru
bij mijn schoonbroer zijn het allemaal wagens die continue de baan op zijn. Dan is het wel een serieus dingetje.

Nu ja ... hij was voor zichzelf aan het zien voor de nieuwe A6 avant etron ... gaat het hem niet worden ook door de range. Heeft hem drie dagen mogen rijden. Heeft hem heel snel terug gegeven. Bak van 100.000€ die amper de 300km haalt (n)(n)

Bovenaan Onderaan