Het zou mooier zijn alleen wil ik best wat reclame maken voor die garage, ben ik heel tevreden van!Nu alleen die kentekenplaat rand nog ff wisselen
Het was gewoon te drukWilt wel een enyaq rijden maar schaamte om te tonen dat het een enyaq is?
Klopt wel, ook beetje lullig met dat BMW en Mini logo, ga het nog eens bekijkenMond op mond reclame werk het beste. Ook slechte garages monteren kentekenplaat randen met hun naam erop.
Klopt nog een dikke twee weken en dan gaat die er ook terug af, ik ben al een 8 jaar vrijwilliger bij een partij in mijn gemeente en maak dus graag wat reclame voor onze lokale lijstOkee, de type markeringen er af.............eventueel de naam van de dealer er nog van af,
maar je hebt een verkiezingssticker/pamflet op de achterruit??
Klopt !! vriendin komt elke keer weer terug....Mond op mond reclame werk het beste
Je vergeet de ruitenwisser vloeistofen wat hebben ze gedaan ? Even de motorkop geopend om de motor na te zien? Oliewissel? Even binnen en buiten gereden??
Even de factuur erbij gehaald:Waarschijnlijk hebben ze ervoor gezorgd dat hij binnenkort geen witte pluisjes op z’n dashboard krijgt…