230.000 km inruilen of doorrijden

delta

Actief lid
Heren,
Bedankt voor de info, Vejay hoeveel staat er bij jou nu op de teller want ik herken je defecten niet.

delta

Actief lid
@Veejay,
Dus dat is ongeveer gelij,k het enige wat er op dit moment bij mij aan mankeerd is een rechter xenonlamp die er zo af en toe spontaan mee stopt om te branden.
Even het contact uit en bij de volgende start brand hij weer, iemand enig idee ??

Antera

Donateur
de oorzaak is dan vaak de lamp die op is. Maar als je de lampen even kan wisselen van links naar rechts en anders weet je zeker of het de lamp of ballast is.

de lampen zijn op dicht goed te betalen de ballasten zijn een stukje duurder. als je deze nieuw wilt komen komen die rond de €400 en 2de hans te vinden voor € 150

VEEJAY

Forumguru
@antera: ik had begrepen dat er kleurverschil kan ontstaan bij vervanging van de af fabriek xenon. Ligt dit aan de ballast of aan de lamp? Ik denk het laatste, dan is het gelukkig geen dure grap. Wat kost een lampje?

Hallo allemaal, bedankt voor de opbeurende woorden. Auto is bij de dealer geweest. Vervangen moeten worden o.a. 2 draagarmen, 1 wiellager en 1 binnenste homokineet. Kosten bijna 2000 euro. Garage twijfelt of reparatie lonend is, aangezien binnenkort ook de distributieriem aan de beurt is. Heb nu besloten de Octavia weg te doen. Eerste inruikbod bij Citroen (ja ja 16 jaar in gereden) is 4500 euro. Kijk nog even verder want de automaat van de C4 Picasso schakelt slecht met iedere keer inhouden bij de overgang naa de volgende versnelling.

Bovenaan Onderaan