3e remlicht.

Monteurtje

Forumguru
Het probleem dat het slangentje los is, was toen ook al gepost. Maar wel fijn dat het weer is opgelost. En een garage zal hiervoor echt geen kabelboom vervangen als de stekkers goed schoon te maken zijn.

Captain Hook

Forumguru
Wat misschien nog wel aardig is om te vermelden:
De gebruiksaanwijzing hoe je de hele koffer- en achterklepbekleding loshaalt had ik op het duitse Octavia forum gevonden en op mijn eReader geraadpleegd (via WiFi online te gebruiken)
Die eReader had ik naast me gelegd in de auto, zo kon ik van minuut tot minuut nakijken wat ik precies moest doen. En aangezien eReaders schermen hebben die in de felle zon goed leesbaar zijn, was er prima mee te werken, buiten in het daglicht. :super:

Oli4

Actief lid
Ik heb dit nu óók aan de hand gehad, met dezelfde symptomen.
Na een dag zoeken door de Goudse dealer was de oorzaak (die Captain Hook noemde) gevonden. dezelfde lekkage door de ruitesproeierslang.
Zij vermoeden dat de uitgang door de vorst was dichtgevroren en daardoor een overdruk was ontstaan ..
Had ik maar eerder dit gelezen, dan had me dat een factuur van € 234,29 gescheeld :( (Ik moet'm nog betalen, maar eerst ga ik nog met dit topic bij ze langs....)....

Beu......:mad:

Captain Hook

Forumguru
Ik heb dit nu óók aan de hand gehad, met dezelfde symptomen.
Na een dag zoeken door de Goudse dealer was de oorzaak (die Captain Hook noemde) gevonden.
Een dag zoeken? Vandaar dat hoge factuurbedrag?

Toch eigenlijk triest... waarom ga je naar je dealer? Omdat die verstand heeft van je auto en alle ins en outs zou moeten kennen.

Iedere keer weer komt bij mij het twijfelachtige gevoel naar boven: 'Hoe draaien we de klant een poot uit, en berekenen we zoveel mogelijk?' De dealer kan toch ook zoeken op het internet? :ahum::koffie:

cvegreen

Forumguru
@ captain hook & oli4 ,
toen ik nog mijn F1 had , had ik eens een probleempje voor met mijn stuurbekrachtiging , omdat ik niet veel geld wou uitgeven bij de dealer ben ik hier en op een andere site te weten gekomen wat er bij mij eigenlijk aan de hand was en toen ik de factuur toegestuurd had gekregen stond er ook zoekwerk op , terwijl ik dit volledig zelf had gedaan . Ik heb nu momenteel geen auto meer , maar als ik ooit eens terug een skoda mag gaan bezitten komt mijn auto daar nooit nog op onderhoud . Dus heeft hij in zijn eigen vingers gesneden . Hij heeft 1 keer zijn slag thuis gehaald , maar heeft uiteindelijk de oorlog verloren . Dus als ze mij trachten te melken , schiet dit bij mij in het verkeerde keelgat en ga ik er nooit nog heen . Enkel op die manier gaan ze het leren denk ik .

Oli4

Actief lid
Ik had in december een oproep van TNS-Nipo gekregen mbt mijn tevredenheid over 't laatste werkplaatsbezoek (was toen de zomer-> winterbandenwissel). Ik heb nu maar van de gelegenheid gebruik gemaakt dit akkefietje te benoemen.
Ben zéér benieuwd of Pon / Skoda hier iets van zich laat horen...:koffie:

Bovenaan Onderaan