4 x4 op droog asfalt

___JC___

Forumguru
:ot:Die kip deed je zeker toch pijn he JC ????
Maar ja wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
En dan moet je er maar tegen kunnen :489:
:ot:

Sorry, maar ik ben je ff kwijt Edk? Beetje geinen moet kunnen toch? Wou je niet echt op de kast jagen hoor.

EdK

Forumguru
Kast is hier te hoog, kom ik niet op met mijn ouwe lichaam
Vandaar de Yeti 2x4 1,4TSI ( is niet in 4x4 te krijgen )
Maar dat is een kwestie van kennis :489::1761:

___JC___

Forumguru
Nou zo te zien heb je er een laddertje bij gepakt. Ik ga meteen Pon bellen dat ze de 1.4TSI uit het leveringsprogramma moeten halen om nog enige geloofwaardigheid te houden. :623:

Rosinfield

† In Memoriam
Maar even geheel serieus, hoe je hier tegenaan kijkt is natuurlijk vooral ook een budget kwestie. Uiteraard zou ik ook liever een 1.8 4x4 hebben gehad. Met mijn financiele mogelijkheden vind ik het al heel mooi dat ik me een Yeti kan permitteren. Vind het 1 van de weinige mooie moderne auto's en nog praktisch ook. En ik realiseer me uiteraard dat het geen genuine SUV is, maar een doodgewone auto met een daarop gelijkende carosserie.

___JC___

Forumguru
Tuurlijk, snap ik ook wel. Budgettechnisch is 2x4 dan een goeie optie zowel voor de aanschaf als het verbruik. Maar ik mag wel een beetje voeren af en toe toch? ;)

Constant

Erelid
[moderatorbreak]En vanaf hier alleen alleen nog reacties die direct te maken hebben met de vraag van de topic starter.

Het is niet de bedoeling dat elk interessant topic wordt gekaapt en ondergesneeuwd door een harde kern offtopic reageerders. Er zijn meer als genoeg alternatieven voor stamtafel of kantine discussies.[/moderatorbreak]

Bovenaan Onderaan