6 dagen en 16 uur...

skodaboy

Forumguru
anders krijg je wel een "groot en zwaar" kostenplaatje en kan je hem beter als totaal-verlies laten gaan..maja das een verzekeringskwestie.
bij dit schade geval enkele jaren terug van mijn 01 was het meteen duidelijk dat dit een totaal-verlies werd,gewoon een 'domme' voorrang van rechts genomen en dit was het resultaat..:biggthumpdown:
wel moet ik er bij zeggen dat ik zelf geen schrammetje had buiten het feit van serieus geschrokken te zijn...:D
hier een foto van toen...

Bijlagen

• schade octa1...JPG
    schade octa1...JPG
    53,3 KB · Weergaven: 76

911gt2

Actief lid
Vanmorgen mocht hij naar de schadehersteller :) daar moet hij minimaal twee nachtjes blijven staan.

Mijn leenauto een Skoda Ocatvia combi elegance!! Alleen wel de 2.0 TDI dus dat wordt afkicken als ik mijn eigen auto weer terug krijg :worshippy:.

Die 2.0 rijdt toch wel erg lekker, jammer dat ik er geen ruimte meer in had in mijn lease budget :(

bat

Lid
Vanmorgen mocht hij naar de schadehersteller :) daar moet hij minimaal twee nachtjes blijven staan.

Mijn leenauto een Skoda Ocatvia combi elegance!! Alleen wel de 2.0 TDI dus dat wordt afkicken als ik mijn eigen auto weer terug krijg :worshippy:.

Die 2.0 rijdt toch wel erg lekker, jammer dat ik er geen ruimte meer in had in mijn lease budget :(
Haha, mijn proefrit was ook in een 2.0 TDI. Heerlijke motor, zelfs m'n vriendin vond de acceleratie bij de verkeerslichten uitermate vermakelijk. Maar het was kiezen tussen een kale 2.0 of een goed aangeklede 1.9. Aangezien mijn ervaringen met het vermogen van de 1.9 in zowel een golf als een touran zeker toereikend waren, heb ik maar voor het laatste gekozen. Extra bonus: nu hoef ik maar eens in de 4-5 werkdagen te tanken, met de 1.9 was dat toch wel een dag minder geweest ben ik bang.

Succes met de reparatie!

Bovenaan Onderaan