Persoonlijk heb ik een bijzonder matige ervaring met deze dealer.
Op donderdag naar Holdinga gebeld met het verzoek om met een Yeti-occasion te kunnen proefrijden.
De auto was echter niet beschikbaar, dus de week erna op afspraak naar Holdinga gereden.
Na binnenkomst bleek dat de betreffende auto nog steeds niet beschikbaar was.
Niet erg netjes van Holdinga, ze hadden daarover even kunnen bellen, ze hadden m'n nummer.
Daarop werd aangeboden met een demo een proefrit te maken. Voor vertrek met de demo had ik de verkoper verzocht een calculatie te maken voor een nieuwe Yeti of de beoogde occasion met inbegrip van inruil van onze "oude" auto.
Daarna met de demo proefrit gemaakt, maar deze auto had een totaal andere uitvoering dan de door ons beoogde occasion. En laten we eerlijk zijn, je wilt rijden in de auto waar je belangstelling naar uit gaat.
Na een kleine 1,5 uur waren we weer terug bij Holdinga waar tot onze verbazing de verkoper nog moest beginnen aan de calculatie... Nadat we klein kwartiertje doelloos bij de verkoper hadden gezeten en uit verveling wat rondjes door de showroom hadden gelopen kwam de verkoper op het lumineuze idee om ons een kopje koffie aan te bieden.
Na bijna een half uur wachten kwam de verkoper met de calculatie voor, ik dacht een nieuwe Yeti, maar dat bleek de calculatie te zijn voor de occasion. In de calculatie stond dat we op onze "oude" auto die amper 20 maanden oud was ruim 8000 euro zouden afschrijven. En dat op een auto van nog geen 20.000 euro nieuwwaarde.
Aangezien hierover amper te onderhandelen viel zijn we toen onverrichter zaken vertrokken, geen moment het gevoel te hebben dat deze verkoper ons ECHT een auto wilde verkopen.
O ja, voor wij de zaak verlieten zei de verkoper nog dat hij ons nog zou bellen met een scherper aanbod.
We zijn inmiddels bijna 2 maanden verder en hij moet nog bellen.
Twee weken later hebben we elders onze fantastische Skoda Yeti Ambition gekocht.
Dus de ECHTE interesse was er wel degelijk....:xyxthumbs: