Aankoop Superb 2.8 automaat Elegance

Cyrus

Actief lid
@rvdm: is je nog duidelijk geworden waarom de auto is gespoten? Schade of louter cosmetische redenen?

rvdm

Lid
Hallo weer allemaal.

Moet jullie zeggen, top auto!!(tot op heden dan natuurlijk) Na het weekend even foto's proberen te maken en die te posten.

@Cyrus, auto is gespoten ivm meerdere parkeerschades, dus alles behalve het dak.

@Ronnie, als je interesse hebt dan hoor ik het wel. Geen idee wat de "oude" navi waard is. A.s. vrijdag komt er een Pioneer Avic-F40BT in.

Er werd hier op het forum niet heel positief over een gedaan over een Pioneer, maar mijn ervaringen zijn super met een Avic-X1.

Andere vraag, ik kom uit een Saab 9000 9.3 Turbo. Deze was getuned. Is dit voor de SuperB ook een idee. Of raden jullie dit af?
En heeft er eventueel iemand ervaring mee, en waar is het gedaan?
Ook ben ik op zoek naar een afneembare trekhaak, wat kunnen jullie mij aanraden en heeft niet iemand "toevallig" een gebruikte liggen?

Een gelukkig man.

RayDelft

Forumguru
Andere vraag, ik kom uit een Saab 9000 9.3 Turbo. Deze was getuned. Is dit voor de SuperB ook een idee. Of raden jullie dit af?
En heeft er eventueel iemand ervaring mee, en waar is het gedaan?

Een gelukkig man.

Ik weet niet of tunen bij een motor met veel km's verstandig is. En ik weet niet of die 2,8 een turbo heeft, maar zonder turbo is de opbrengst van tunen geringer.

Bovenaan Onderaan