Ik hoop het van ganser harte
Heb alleen één probleempje, mijn vrouw weet het nog niet en vind dat ik de laatste tijd al genoeg heb uitgegeven aan auto's en wat dies meer zij... daar heeft ze wel een punt moet ik eerlijk toegeven.
En ondanks dat ik het voor een zacht prijsje krijg blijft het natuurlijk een bedrag wat je niet dagelijks uitgeeft.
Ik denk dat ik het onder de noemer 'noodzakelijk kwaad' breng. Als ik over de EGR en het roetfilter begin krijg ik haar goedkeuring wel, zij heeft de ellende bij de Astra tenslotte ook meegemaakt. Maar als ik vertel dat hij getuned wordt, krijg ik de wind van voren en weet haar reactie nu al, dat heb je na 30 jaar samen. "Je bent toch geen 20 meer" of "Straks vallen hier de snelheidsboetes bij bosjes op de mat." Als verweer zal ik dan zeggen dat de auto zuiniger geworden is en dat hij de caravan veeeel beter kan sjorren. En dat ik me heus nog wel 20 voel, als is het maar een half uur per dag. En 105 pk in zo'n grote auto is zooo 10 minuten geleden.
Gelukkig heb ik bewijsmateriaal voldoende middels dit forum, alleen moet ze dit bericht niet lezen, dan zijn de spreekwoordelijke rapen gaar
en kan ik de komende tijd op de dan inmiddels volledig gerenoveerde en geïsoleerde zolder verblijven
.