Marcel Bierens
Nieuw lid
Hallo,
Onlangs heb ik mijn nieuwe Enyaq 85 in gebruik genomen. Ik wil me nu als hoofdgebruiker gaan aanmelden maar dat wil helaas maar niet lukken.
Heb contact gezocht met de dealer en die geeft aan 'blijf proberen, dit duurt soms even'. Maar nu na bijna een week lang meerdere keren per dag proberen denk ik dat er iets anders aan de hand is.
- er is een internetverbinding aanwezig in de auto (witte wereldbol+4G indicatie met 4 streepjes)
- geprobeerd aan te melden op meerdere (open) plekken
- geprobeerd op meerdere tijdstippen van de dag
- geprobeerd aangesloten en ook niet aangesloten op laadpaal
- De tekst "U wordt met Skoda ID verbonden. Wachten, alstublieft..." blijft lange tijd in beeld maar verbinden lukt niet. uiteindelijk stopt de aanmeldprocedure
- het in- en uitschakelen van de online diensten heeft geen effect
- ander sleutel gebruiken heeft geen effect
- als ik mijn VIN invoer op https://availability.skoda-auto.com/438/nl-nl#/#/ krijg ik de melding "uw voertuig ondersteund geen Skoda Connect services"
- de auto kan wel mbv de VIN toegevoegd worden in de My Skoda app (tot het moment waarop je de hoofdgebruiker moet verifiëren mbv de QR code)
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt!
Marcel
Onlangs heb ik mijn nieuwe Enyaq 85 in gebruik genomen. Ik wil me nu als hoofdgebruiker gaan aanmelden maar dat wil helaas maar niet lukken.
Heb contact gezocht met de dealer en die geeft aan 'blijf proberen, dit duurt soms even'. Maar nu na bijna een week lang meerdere keren per dag proberen denk ik dat er iets anders aan de hand is.
- er is een internetverbinding aanwezig in de auto (witte wereldbol+4G indicatie met 4 streepjes)
- geprobeerd aan te melden op meerdere (open) plekken
- geprobeerd op meerdere tijdstippen van de dag
- geprobeerd aangesloten en ook niet aangesloten op laadpaal
- De tekst "U wordt met Skoda ID verbonden. Wachten, alstublieft..." blijft lange tijd in beeld maar verbinden lukt niet. uiteindelijk stopt de aanmeldprocedure
- het in- en uitschakelen van de online diensten heeft geen effect
- ander sleutel gebruiken heeft geen effect
- als ik mijn VIN invoer op https://availability.skoda-auto.com/438/nl-nl#/#/ krijg ik de melding "uw voertuig ondersteund geen Skoda Connect services"
- de auto kan wel mbv de VIN toegevoegd worden in de My Skoda app (tot het moment waarop je de hoofdgebruiker moet verifiëren mbv de QR code)
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt!
Marcel