EdK
Forumguru
bellen naar schoenmoeder
Deed niet onmiddellijk wat ik verwachtte.
En toen ??? kreeg je je schoonmoeder aan de telefoon ? of toch de schoenenwinkel....
bellen naar schoenmoeder
Deed niet onmiddellijk wat ik verwachtte.
Tja , de M vroeg: “ben je echt zeker dat je Bekaert M-R (mijn schoonmoeder dus ) wilt bellen???”En toen ???
Dié snap ik niet. Fysieke knoppen worden toch ook door "iedereen" aangeraakt? Maakt geen verschil voor de bacteriegroei, lijkt me.
Wáárom hèb je die auto dan überhaupt?...aan bv onze Cactus zal ik nooit zo kunnen wennen, die auto heeft charme en bravoure, maar weinig logica en een slechte ergonomische layout.
Daarnaast; iemand die naast je in de auto zit en met je in gesprek is, kijkt over het algemeen met verkeer mee en weet dus wanneer hij/zij even het gesprek moet inhouden omdat de bestuurder even moet opletten.Maar handsfree bellen is een stuk prettiger , maar als je gesprek hebt waar ook nog even diep in geheugen gegraven moet worden , dan betrap ik me er ook wel op dat de aandacht op de weg minder word.
Mocht je dit willen doen dan is het ook maar drie klikken (echte toets - een klik op touchscreen - echte toets). Geen risico en kost je 2 seconden.
Uhm, zo doe ik dat ook.Mocht je dit willen doen dan is het ook maar drie klikken (echte toets - een klik op touchscreen - echte toets). Geen risico en kost je 2 seconden.
Valt me op dat er hier veel moraalridders zijn...
Voorbeeld van een slecht en traag systeem zijn de touchscreens van o.a. de Peugeot 308 (‘14-‘18).
Volgens mij is dat hetzelfde systeem wat ook in de Cactus van JeSko’s vrouw zit.