marco_b
Forumguru
Het lijkt er toch van te komen. Ben bezig met ander werk waar geen leaseauto bij aanwezig is. De Hyundai gaat dan de deur uit (had niet gedacht dat ik dit jammer zou vinden) en ga weer terug naar de plannen van 2021: de Skoda!
Waar ik in eerste instantie nog keek naar de Octavia PHEV heb ik mijn zinnen nu toch echt gezet op de Superb Station in de Sportline uitvoering.
Mijn wensenlijstje is simpel:
- Sportline
- Panoramadak
- Wegdraaibare trekhaak
- Niet al te veel kilometers
- donkergrijs of blauw
- Niet rokers uitvoering
Omdat de prijzen bij onze oosterburen toch lager liggen wil ik de auto daar kopen. BPM is minimaal en prijsverschil kan maar zo een paar duizend euro zijn.
Maar nu de reden van dit draadje. Zijn er specifieke zaken waar ik op moet letten wanneer ik ga kijken?
zag bijvoorbeeld deze net over de grens staan:
Waar ik in eerste instantie nog keek naar de Octavia PHEV heb ik mijn zinnen nu toch echt gezet op de Superb Station in de Sportline uitvoering.
Mijn wensenlijstje is simpel:
- Sportline
- Panoramadak
- Wegdraaibare trekhaak
- Niet al te veel kilometers
- donkergrijs of blauw
- Niet rokers uitvoering
Omdat de prijzen bij onze oosterburen toch lager liggen wil ik de auto daar kopen. BPM is minimaal en prijsverschil kan maar zo een paar duizend euro zijn.
Maar nu de reden van dit draadje. Zijn er specifieke zaken waar ik op moet letten wanneer ik ga kijken?
zag bijvoorbeeld deze net over de grens staan:
Skoda für € 34.850,-
Finde jetzt deinen Skoda € 34.850,- – Bei AutoScout24, dem europaweit größten Online-Automarkt.
app.adjust.com