Aanschaf Superb--> vragen:

Dirkmk1

Senior Member
@ bakkertje: inderdaad en wel eentje uit 1976.

IMG410.jpg

Verder nog een kevertje 1970 staan en een Golf 4 GTI uit 2001 (voor mijn vriendin)

Cordoba

Forumguru
Wow, volgens mij originele kleur die MkI, te zien aan de strips een standaard of een S-uitvoering. Duidelijk ook al de koplampen onder handen genomen, origineel zat hier nog zo'n grote gloeilamp in (niet eens halogeen).

Bakkertje

Forumguru
Die zit er wel erg strak uit voor een type 1 uit 76! Gaaf hoor! En zo'n auto is ook nog echt rijden, ipv de hedendaagse auto's waarbij veel automatisch gaat.

Dirkmk1

Senior Member
@ bakkertje en cordoba: hij is geheel origineel (incl. de gloeilampen alhoewel de foto anders doet vermoeden) enige wat eraan gedaan is: schroefset en speedline 15" velgen met licht getrokken banden.

@ Kensei: Graag het ging al offtopic in de eerste reactie op mijn vraag!! Dus als je wil wissen, gaat uw gang.

ONTOPIC vanaf nu.

Bakkertje

Forumguru
Ontopic dan: Ik zou de sunset ramen nog toevoegen aan je lijst (eerder dan de stoelverwarming). Ik heb het niet gedaan op m'n S2 en nu ik een vervangende Octavia heb met sunset "baal" ik dat ik het niet genomen heb. De dimmende spiegel trekt het net niet en ik merkte vanmorgen dat het met sunset een stuk aangenamer is. In de Octavia die ik hiervoor had zaten sunnyboys die werkte ook perfect. (dat is dan meteen een fiscaal aantrekkelijker alternatief)

jalex_h

Forumguru
Persoonlijk zou ik de sunset laten lopen en voor de sunnyboys gaan. Ik heb zelf de sunset genomen, maar in april begonnen de jongens al te klagen over de zon. Heb nu dus ook nog eens sunnyboys.

Canon-Eye

Forumguru
Voordeel van mijn gecombineerde sunset plus sonniboys: de inkijk in het achtergedeelte is vrijwel nul.
Ik hou wel van een beetje privacy...

Dirkmk1

Senior Member
Ik heb op mijn huidige auto licht getinte ramen fabriek af plus privacy shades, onze kleine man heeft geen last van de zon en t interieur is
een stuk minder warm in de zomer. Het zal n combi van beide worden.

Het werkelijke bestellen schiet alleen niet op, heb te weinig tijd om langs de stealer te gaan! Levertijd zou week 3/4 2012 zijn als ik deze week bestel. Productieweek zal week 2 zijn

Bakkertje

Forumguru
Ik zou voor de bovenste gaan, maar eerst een fotoshop doen met de auto zoals je hem krijgt, dus zonder Chrome (om de ruiten en de dakrails) ;)

Dirkmk1

Senior Member
@Bakkertje: ik ben niet zo goed in fotoshop... (en wie weet heeft sinterklaas toch een ambition bns goedgekeurd voor zijn hardwerkende paard)

s-line

Forumguru
Hoi,Dirkmk1 ik zou ook voor de r36 velgen gaan maar dan moet je hem wel gaan verlagen,anders zeker niet groter gaan als 18 inch. ( dus inderdaad de bovenste staan het mooist op een superb)
Gr.michiel

Dirkmk1

Senior Member
S-line: Verlagen heb ik aan gedacht alleen heb ik al twee auto's eentje met een schroefset en eentje met Intrax verlagingsveren rondom. Dit wordt er eentje zonder. Alhoewel de greenline volgens mij wel ietsje dichter bij de grond hangt.

Twister: Nette velgen hoor.

s-line

Forumguru
Maar dat is bijna niets hoor,en met een schroefset kan je hem toch precies naar wens afstellen.
En het stuur gedrag wordt echt een heeeeeeel stuk beter en rij comfort is ook nog prima zeker als je een beetje merk neemt en geen Habbi tabbi merk.
Gr.

Bakkertje

Forumguru
Het zou inderdaad wel gaaf zijn als er stiekem toch een Ambition voor je gekocht wordt. Ergens een mooie demo op de kop zien te tikken ofzo ;) Beetje creativiteit, dan komt het vast goed ;)

Velgen zijn natuurlijk erg persoonlijk. Laatst stond mijn S2 (Greenline) met z'n kont tegen een niet greenline (ook een Sedan en geen Combi) en het verschil is duidelijk te zien. Ik denk dat 18 inch wielen de wielkasten mooi opvullen.

Bovenaan Onderaan