erikkie
Senior Member
hoi,
Ik heb sinds oktober 2013 een octavia combi 1,4 tsi EBL met vaste trekhaak (thule).
Na de aanschaf van een 2e hands caravan(netje) max 1000 kgs totaal) dit weekend wat praktische vragen:
Ik heb sinds oktober 2013 een octavia combi 1,4 tsi EBL met vaste trekhaak (thule).
Na de aanschaf van een 2e hands caravan(netje) max 1000 kgs totaal) dit weekend wat praktische vragen:
- is het normaal dat parkeersensoren op tilt slaan bij snelheden tot 20 km/u achter de auto.
Het lijkt wel of er niet herkend wordt dat er een caravan achter hangt?
Ik heb twinny load steun e.d. nog niet gemonteerd en getest, maar vrees voor hetzelfde probleem...
Dealer trekhaak misschien toch niet goed ingeleerd icm parkeersensoren??? - bij montage trekhaak door dealer vermeld dat hij Trailer Stability Control moest activeren? Hoe kan ik zien of dit correct is uitgevoerd? En zit dit standaard op de auto?
- Deksel van stekkerdoos opent van boven naar beneden, Maakt dit uit? Of is de stekkerdoos onderste boven gemonteerd??
- Op de octavia zitten hele dikke en schuin aflopende spiegelkappen. Hierdoor was een caravanspiegel die met bandje om de spiegel zitten niet mogelijk (bandjes te kort, of door het schuine stuk schuift hij bij opspannen van de spiegel..
Zag op dit forum dat Milenco Aero spiegels sowieso werken. Nog andere spiegel-alternatieven? Want bij de winkel waar ik zaterdag was hadden ze niets passends.
Alvast bedankt voor de tips / uitleg!