Joske
Forumguru
de verpakking doet me eerder vermoeden dat diegene die jij nu in de Superb zitten hebt OOK past op de tunnel van de Rapid en de YetiBlijkbaar ook leverbaar voor Rapid en Yeti.

de verpakking doet me eerder vermoeden dat diegene die jij nu in de Superb zitten hebt OOK past op de tunnel van de Rapid en de YetiBlijkbaar ook leverbaar voor Rapid en Yeti.
dat zal het zijnIk snap het al. De montagehandleiding is universeel, niet het product!
All,
Ik heb ergens een keer gezien dat een vakje ook meteen een draadloze telefoonlader is. Daarna nooit meer iets van gezien/gehoord. Weten jullie of dit een optie/accessoire is? Het staat niet in de prijslijst.
thanks
gr stian
Ben je niet in de war met het vakje onder in het dashboard dat voor de versnellingspook gepositioneerd is en dat draadloos het telefoonsignaal versterkt als je daar je telefoon in legt?All,
Ik heb ergens een keer gezien dat een vakje ook meteen een draadloze telefoonlader is. Daarna nooit meer iets van gezien/gehoord. Weten jullie of dit een optie/accessoire is? Het staat niet in de prijslijst.
thanks
gr stian
Zo had ik het ook begrepen bij de lancering.All,
thanks
gr stian
Dat is de auto van @fastpeter.ja matjes, prullenbakjes e.d. leuk maar nu is het tijd voor echte upgrades.
ik kwam deze op Facebook tegen en kon het jullie niet onthouden.
is dit van een forum lid? heb ik onder een steen gelegen en dit ergens gemist?
in iedergeval, wat DIK is dit! 2.0 TFSI 300 pk
Bekijk bijlage 42862 Bekijk bijlage 42863 Bekijk bijlage 42864