madpilot
Senior Member
Nou... Kom je op Schiphol aan, lang wachten op je auto (auto via zo'n service laten parkeren). Ja meneer hij startte niet, en net is ie weer uitgevallen. Hmm naja, zijn ze zeker vergeten de radio uit te zetten. Wel raar dat ie tussen Aalsmeer (daar zetten ze die auto's neer) en Schiphol nog steeds niet voldoende geladen is. Anyway, weer met starthulp gestart en op weg naar Utrecht. In Utrecht bij kantoor aangekomen even proberen. Weer te weinig power om te starten, alles viel daarbij uit (deuren konden niet eens meer op slot, heb KESSY, weet inmiddels dat je een kapje weg kan halen bij de handgreep om je sleutel te kunnen gebruiken). ANWB erbij en maar naar de dealer in De Meern voor een nieuwe accu, want die leek overleden.
Wachten, wachten, wachten, zeg hoe staat het ermee? Ja uw accu is inderdaad stuk maar we hebben geen nieuwe op voorraad en die is in de hele regio niet te krijgen. U krijgt een leenauto mee. Nee we mogen er niet eentje uit een showroomauto halen want de brandweer moet ze bij brand uit het pand kunnen rijden.
Hopelijk kan ik maandag m'n eigen auto weer ophalen, zonde van m'n tijd
Naja, moest ik even kwijt, en hiermee ben je dus gewaarschuwd dat een accu bij de Brezan halen niet meer kan, want ze moeten aangemeld worden ivm allerlei elektronica die erin zit. Fijn dus, die intelligente accu's van tegenwoordig, en fijn dat dealers het blijkbaar niet nodig vinden om er een paar op voorraad te hebben - want, zo was de lezing, ze gaan bijna nooit stuk.
Wachten, wachten, wachten, zeg hoe staat het ermee? Ja uw accu is inderdaad stuk maar we hebben geen nieuwe op voorraad en die is in de hele regio niet te krijgen. U krijgt een leenauto mee. Nee we mogen er niet eentje uit een showroomauto halen want de brandweer moet ze bij brand uit het pand kunnen rijden.
Hopelijk kan ik maandag m'n eigen auto weer ophalen, zonde van m'n tijd
Naja, moest ik even kwijt, en hiermee ben je dus gewaarschuwd dat een accu bij de Brezan halen niet meer kan, want ze moeten aangemeld worden ivm allerlei elektronica die erin zit. Fijn dus, die intelligente accu's van tegenwoordig, en fijn dat dealers het blijkbaar niet nodig vinden om er een paar op voorraad te hebben - want, zo was de lezing, ze gaan bijna nooit stuk.
Laatst bewerkt: