Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou in het instructieboekje wordt o.a. gesproken over opnieuw inleren electrische ramen en het invoeren van de radiocode. Niets van dit alles, daarom meld ik dit.
Niet alles is zo logisch @EdK
@octaviautrecht Ik moet ook mijn accu vervangen van mijn Octavia 3 1.2 TSI 2014, ik heb exact dezelfde accu met beschermhoes. Lijkt er dan toch op dat dit origineel is, als ik de grotere variant N70 koop dan past de beschermhoes niet meer. Wat is wijsheid?
In mijn O3 zat een (ik dacht) 72Ah accu met dito stofhoes. Dus kijk even bij de onderdelenlijn voor een tweedehandse, of bestel bij de dealer (voor de hoofdprijs uiteraard) een nieuwe.
Nr 12; 5Q0915411[A/B/C/D/E etc..] : even kijken welke code je hebben moet.. ook op ali te vinden. Tweedehands welkicht voordeliger en sneller.. voor ali moet je wel wat geduld hebben nodig voor levering.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.