Achteraf inbouwen van parkeersensoren voor

El Fuego

Senior Member
Na een middag met mijn nieuwe Octavia op pad te zijn geweest, mis ik de parkeersensoren aan de voorkant toch wel heel erg. Ben er de afgelopen 8 jaar met vorige auto's helemaal op gaan vertrouwen. Zat met het bestellen van mijn GL net in de periode dat er problemen met de levering waren. In de prijslijst vanaf 1 januari worden ze weer als optie weergegeven.

Ben op www.kufatec.de een originele set tegengekomen, welke volledig communiceert met de Columbus. Schrik een beetje van de prijs, zeker omdat spuiten in carosseriekleur en inbouw er nog bij komt. Iemand enig idee of er andere wegen zijn die naar Rome leiden, die onder de streep goedkoper uitkomen?

micky

Forumguru
Een doe het zelf setje, die niet communiceert, maar dat kost in een beetje kwaliteit ook 100, ik zou het goed doen of niet doen, Kufatec valt bij mij wel onder de categorie "goed"

Falcon

Donateur
Je kunt toch gewoon via de LM vragen of je de sensoren nog mag laten plaatsen? Dan gaat je leasebedrag ( niet de bijtelling) maandelijks (bruto) wat omhoog.

Heb ik een keer gedaan met hulpverenset.

Marcooctavia

Forumguru
Ik had het zelfde probleem ik had ze wel besteld maar wegens lever problemen niet meer leverbaar in 2014.
Ik heb ze zelf achteraf ingebouwd maar dan moet je wel weten wat je doet.
De bumper er afhalen is een K klus die zit zo stom vast.
Het ergste zijn 4 schroeven naast de koplamp waarvan er 2 redelijk gaan en die andere 2 gaan k.t
Maar je kan hier http://www.cartronic.nl/winkel/skoda-octavia-ops-parkeersensoren-v/ de set compleet kopen en laten monteren.
Deze gasten weten waar ze mee bezig zijn er werken ook voor de VW groep dealers.

Veel succes.

Marcooctavia

Forumguru
In 2014 vroegen ze €599,00 werkend ingebouwd, maar als ik jou was zou ik ze een email sturen dan weet je meer.
Het is wel een behoorlijk bedrag maar wel origineel.

Heb recent gevraagd aan mijn dealer of dit mogelijk was in geval de Greenline in 2015 weer 14% zou worden. Ik kan namelijk ook niet zonder aan de voorzijde. Die gaf aan dat het met inbouw Eur 500,- zou gaan kosten achteraf.

De dealer is Garage De Waal in Tiel

El Fuego

Senior Member
Ik zal eens navraag gaan doen wat het kost bij mijn dealer. Zijn de genoemde bedragen inclusief in kleur spuiten? Wel zo fijn als je geen zwarte Octi hebt.

Bovenaan Onderaan