Dan hoop ik voor je dat de tent helemaal achterin ligt, en anders begrijp ik waar de rugklachten vandaan komen.En nee geen aardappels en hagelslag mee, maar wel een flinke karstentent
Hij ligt onderop, net achter de voorstellen. Wel een beetje om de gewichtsverdeling denken hè . De rug van mevr. tV heeft een opdonder gehad met een schaatsongelukje. De mijne is af en toe pijnlijk van luiheid (teveel zitten op het werk), dus die tent sjouw ik in m’n eentje rond ter training!Dan hoop ik voor je dat de tent helemaal achterin ligt, en anders begrijp ik waar de rugklachten vandaan komen.
In theorie wel. Maar in de praktijk is dat onzin: je ziet hoegenaamd niets voorbij de rugleuningen van de voorstoelen, want de voorruit spiegelt daarvoor al te veel en door de zijruiten kijk je toch ook tegen de hoofdsteunen aan. En ik spreek uit inmiddels 15 jaar ervaring met zo'n combinatie: eerst een O2c, toen een F2c en nu de Leon ST.Dan kan je nog steeds door de voorruit en voorste zijruiten naar binnen kijken.
Altijd leuk om ervaring te delen.Ik zal m’n ervaring hier posten, wellicht handig voor anderen
Denk je echt dat er 15 jaar lang niemand langs of over de hoofdsteunen heeft gekeken?. En ik spreek uit inmiddels 15 jaar ervaring.
Jazeker, en dan zie wat er achterin ligt.Je hebt het kennelijk nog nooit geprobeerd.