Achterbank Roomster: gat tussen middenste stoel en hoedenplank

De onze is vorige week besteld.. Met zelfde motor.. Wachten tot half april..

Dat valt nog goed mee, half april.
Ik las ergens dat de fabriek een tijd lang geen Roomsters met panoramadak maakte vanwege gebrek aan voorraad... hopelijk is dat ondertussen opgelost of is dat maar een gerucht. Geen idee, maar het kan me niet snel genoeg gaan! We hebben nogal de tijd genomen om te kiezen maar nu dat de beslissing gevallen is heb ik m liever vandaag dan morgen.

somebodey

Actief lid
Dat valt nog goed mee, half april.
Ik las ergens dat de fabriek een tijd lang geen Roomsters met panoramadak maakte vanwege gebrek aan voorraad... hopelijk is dat ondertussen opgelost of is dat maar een gerucht. Geen idee, maar het kan me niet snel genoeg gaan! We hebben nogal de tijd genomen om te kiezen maar nu dat de beslissing gevallen is heb ik m liever vandaag dan morgen.
Hopelijk kloppen deze geruchten niet! Zou hem liever zelfs sneller hebben! Maar wie niet :)

ja, dat is een meevaller die het dan toch het wachten waard maakt. Toevallig deze middag bericht van mijn garagist dat hij die van mij begin mei verwacht... pffft...begin toch ongeduldig te worden :eek:

somebodey

Actief lid
ja, dat is een meevaller die het dan toch het wachten waard maakt. Toevallig deze middag bericht van mijn garagist dat hij die van mij begin mei verwacht... pffft...begin toch ongeduldig te worden :eek:

Is nog maar een goede 2 weken!
Ik hoop op midden mei voor de onze.. Toch benieuwd naar het nieuwe interieur dan :D
Heeft de jouwe dit dan ook al?

Geen idee eigenlijk eerlijk gezegd.
Wist niet dat er een nieuw interieur zat aan te komen. Dan had ik beter een week of twee gewacht met bestellen...
Zouden ze dan ook een wat elegantere oplossing voor het gat tussen achterbank en hoedenplank hebben bedacht?
Enig idee wat de verschillen zijn? Vind er op internet niet echt iets over.

somebodey

Actief lid
Geen idee eigenlijk eerlijk gezegd.
Wist niet dat er een nieuw interieur zat aan te komen. Dan had ik beter een week of twee gewacht met bestellen...
Zouden ze dan ook een wat elegantere oplossing voor het gat tussen achterbank en hoedenplank hebben bedacht?
Enig idee wat de verschillen zijn? Vind er op internet niet echt iets over.

Aan het gat achteraan weet ik niets van.
Ik dacht wel dat dit eerder ging over het dashbord dat een iets moderner uitzicht kreeg

En hier dus nog altijd geen Roomster... :cry:
midden april hadden ze gezegd.... we zitten al bijna midden juni!
somebody, rij jij al rond in je roomster?

geen uitleg eigenlijk...

inmiddels heb ik eindelijk de bevestiging dat ik hem de komende week zal kunnen komen afhalen....
fingers crossed!

ja, eindelijk! niet helemaal zoals het zou moeten zijn:1 optie ontbrak maar dat wordt nog in orde gebracht en de afneembare trekhaak was een onaangename verrassing. wie dat bedacht heeft...zo n rare hendel vlak er langs...

maar verder super tevreden dusver.

De in hoogte verstelbare bijrijdersstoel ontbrak, hetgeen gezien het postuur van mijn echtgenoot echt wel handig zou zijn. Maar dat komt dus hopelijk nog in orde.

Rallye

Forumguru
Toch slordig. Geen Scout-bumpers die wel besteld zijn, nu idem voor de passagiersstoel. Gebeurt dat alleen bij de Roomster?

Bovenaan Onderaan