Achterlichten facelift .

CDK

Forumguru
@s-line, die primeur vind ik wel wat voor jou, dat zou'm best mooi staan denk ik!

CDK

Forumguru
@Dennis Nijholt, ik heb geen combi, maar wel al LED verlichting, zat in het L&K pakket, als het ook op de combi zat had ik die gekocht.....
e3eju6eh.jpg

Dennis Nijholt

Forumguru
Oh ja dat is waar ook...ik had het al gelezen van je dat je persé LED achterlichten wou..vandaar de hatchback. maar mooi hoor, maar ff off topic waar ik me bij BMW over verbaas is dit, de E46 kreeg bij facelift (de coupe althans) LED achterlichten, toen kwam de E90,E91 en E92 geen LED in de achterlichten, toen de facelift weer LED achterlichten...nu de F30...weer geen LED, en wedden als over 3 jaar de facelift komt wel LED achterlichten, die lui weten wel van marketing

s-line

Forumguru
Ja ik ga nog even uitzoeken wat ze moeten kosten en of het gewoon plug en play is!
Maar dat word pas na mijn vakantie dus dat duurt nog even,vandaar dat het goed mogelijk is dat iemand er al eerder mee zal gaan rijden. Volgens mij zijn ze wel anders als bij corne niet van die stippen maar led strips net als bij Audi .

CDK

Forumguru
@DennisNijholt, marketing of niet, ik zou me daar als klant toch echt mee beetgenomen voelen, bij een auto van deze tijd hoort ook verlichting van deze tijd, zeker bij een premium merk.

@s-line, ik denk dat voor de meeste forummers de vakantie prio 1 heeft en terecht!
ik heb wel gelezen dat mensen die 'mijn' achterlichten later ingebouwd hebben storingsmeldingen kregen, wat overigens wel uit te coderen was, maar ik heb nog niet 1 S2 sedan gezien met led verlichting

greetz Corné

Pendragon

Donateur
Ik ook niet. Als ik zoek vind ik er wel wat dingen over. Het ziet er wel fantastisch uit. Misschien een volgend projectje :)

michelover

Forumguru
@Corné , ik heb ze achteraf ingebouwd die LED achterlichten. De foutmelding is eenvoudig te verwijderen, code staat volgens mij in de download sectie. Als de combi in vorm niet veranderd is na de facelift zou het inderdaad plug&play moeten zijn. Alleen even de codering veranderen.

CDK

Forumguru
@Michelover, staan er foto's van jouw bolide online? anders mag je er best 1 posten hoor :)

s-line

Forumguru
@Corné , ik heb ze achteraf ingebouwd die LED achterlichten. De foutmelding is eenvoudig te verwijderen, code staat volgens mij in de download sectie. Als de combi in vorm niet veranderd is na de facelift zou het inderdaad plug&play moeten zijn. Alleen even de codering veranderen.
De vorm is nog het zelfde, alleen de klep is iets anders met de scherpe lijnen.

CDK

Forumguru
dat is mooi dan, want dan zou het moeten passen, ben benieuwd of ik eventueel motorkap en grille zou kunnen vervangen....

CDK

Forumguru
ja dan zou het een optie zijn, alleen zoals ik nu de plaatjes gezien heb vind ik mijn huidige kop-en mistlampen icm drl weer mooier, alleen de motorkap en grille weer van de facelift....

michelover

Forumguru
Ja alles wat betreft spoilers e.d. komt uit CZ wat ik er tot nu toe op heb gezet. Alleen de remschijven uit I, van Brembo. En uiteraard de chip tuning bij JD uit ons eigen NL.
@ Corné , dat vind ik nou ook de lampen van de facelift zijn minder geslaagd als van voor de facelift.

Bovenaan Onderaan