Achterlichten facelift .

s-line

Forumguru
Ik ben vrijdag even bij de dealer wezen kijken,maar ik vind het ook in reallife niet echt heel mooi.
Het klopt gewoon niet met de zijkant want dat heeft nog de ronde lijnen en de voorkant ineens scherpe lijnen.
Ik vind de nieuwe octavia vele malen mooier, maar daar klopt alles dan kwa lijnen spel.
Maar ik zal de ruimte in het begin wel erg missen denk ik,want dat is toch wel iets krapper allemaal.
Maar is zeker een goede kans hebber kwa opvolging van mijne ook nog even kijken wat de nieuwe golf station doet.

eddiea

Forumguru
Ik ben vrijdag even bij de dealer wezen kijken,maar ik vind het ook in reallife niet echt heel mooi.
Het klopt gewoon niet met de zijkant want dat heeft nog de ronde lijnen en de voorkant ineens scherpe lijnen.
Ik vind de nieuwe octavia vele malen mooier, maar daar klopt alles dan kwa lijnen spel.
Maar ik zal de ruimte in het begin wel erg missen denk ik,want dat is toch wel iets krapper allemaal.
Maar is zeker een goede kans hebber kwa opvolging van mijne ook nog even kijken wat de nieuwe golf station doet.

Bespaar je het kijken. Ik heb ook naar de golf 7 gekeken maar die is echt klein vergeleken met de octavia 3. Het interieur is wel vele malen mooier dan de octavia vind ik. Octavia viel wat dat betreft best tegen.

s-line

Forumguru
Ja maar de oudste gaat steeds minder vaak mee dus......
Ik zag op de Duitse skodacommunity foto's van de nieuwe rs station,wel heel vet en ook het interieur!

eddiea

Forumguru
Op andere stoelen en een stripje hier en daar zal het interieur hetzelfde zijn. Juist het dashboard en middenconsole vond ik tegenvallen. De superb is duidelijk netter afgewerkt. De golf vind ik echt knap afgewerkt met mooie materialen. Daar betaal je dan wel weer voor natuurlijk.

Der Einser

Forumguru
Ja maar de oudste gaat steeds minder vaak mee dus......
Ik zag op de Duitse skodacommunity foto's van de nieuwe rs station,wel heel vet en ook het interieur!

Ik vind dit inderdaad ook wel een optie.
Is even bij mijn neef vragen in Deutschland of er misschien een demo modelletje te koop is.:D

Pendragon

Donateur
vandaag was ik bij de dealer en er stonden een paar nieuwe Skoda Superbs en ook met LED verlichting. Aan de voorkant (icm Xenon) heb je dagrijverlichting en richtingaanwijzer in LED, ziet er erg mooi uit. Achter heb je ook LED dit zijn net als aan de voorkant stroken en geen bulbs zoals in de huidige L&K. Hier een paar foto's van de voor en achterkant. Of de LED op deze manier op de 'oude' versie gaat passen weet ik niet. 1056426_4889846815190_1132454796_o.jpg 1056950_4889854975394_1526035682_o.jpg 1062505_4889854455381_434519637_o.jpg

CDK

Forumguru
de lampen aan de voorzijde vind ik bij de prefacelift mooier eerlijk gezegd
en de "vouw" bij de kentekenplaat in het kofferdeksel vind ik ook maar niets
voor de rest een heel mooie auto hoor, dat dan weer wel, maar de het lijnenspel van de het "oude" model vond ik beter op elkaar afgestemd
heb dus gelukkig geen spijt dat ik in november vorig jaar mijn auto gekregen heb :)

greetz Corné

Pendragon

Donateur
We zitten op 1 lijn Corné, ik vind de lampen aan de voorkant wel erg mooi, zeker met LED, maar ik vind ook die van de prefacelift mooier. Voor de rest ook helemaal met je eens. die vouw is lelijk (net als bij de o3).

• Leuk
Waarderingen: CDK

Der Einser

Forumguru
Denk ook niet dat het zomaar gaat passen.

Heb je geen foto van de achterzijde van de combi?

ps: was dat bij de dealer in Almere?
Daar was ik laatst ook al eens, maar toen stond er alleen een nieuwe O3 sedan

Pendragon

Donateur
Heel stom heb ik die achterlichten vergeten. En ja was bij Holdinga. De Superbs waren net binnen. En er staat een hele mooie O3 in race blue, mijn favoriete kleur.

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1372684042098.jpg
    uploadfromtaptalk1372684042098.jpg
    82,8 KB · Weergaven: 24

s-line

Forumguru
Denk ook niet dat het zomaar gaat passen.

Heb je geen foto van de achterzijde van de combi?

ps: was dat bij de dealer in Almere?
Daar was ik laatst ook al eens, maar toen stond er alleen een nieuwe O3 sedan
De achterlichten gaan echt wel passen dat weet ik haast wel zeker, de koets is nog het zelfde je zou ook de achterklep kunnen ombouwen

s-line

Forumguru
Ik vind trouwens die leds aan de voorkant helemaal niets,alleen bij een audi dan.
Maar die zijn er ook mee begonnen, tegen woordig is het exclusieve er wel van af nu het op alle auto's zit.

CDK

Forumguru
ben het met je eens s-line, maar vooral omdat ze ipv horizontaal verticaal in de koplampunit verwerkt zitten dat is het gewoon nèt niet

Rallye

Forumguru
Ik vind trouwens die leds aan de voorkant helemaal niets,alleen bij een audi dan.

Nadeel van een Audi is dan weer, dat de LED wordt gedimd als je de richtingaanwijzer voor dezelfde lamp aandoet. Erg lelijk, zo valt mij elke keer weer op.

CDK

Forumguru
ja dat valt mij ook steeds op, MB heeft dat ook trouwens, zal wel uut veiligheids oogpunt gedaan zijn, dat daardoor de richtingaanwijzer meer opvalt

Pendragon

Donateur
Ik moet zeggen dat het me gisteren niet opgevallen is dat de LED verlichting anders werd toen hij de richtingaanwijzer aanzette, maar kan me vergissen. Misschien nog een keer langs de dealer :)

CDK

Forumguru
@Pendragon, er stond ook "nadeel van een Audi is dan weer dat de LED drl gedimt wordt bij ingeschakelde knipperlichten"
dus niet dat het bij de Superb ook zo zou zijn.

greetz Corné

Bovenaan Onderaan