Achterruitenwisser doet het niet meer

rickske

Actief lid
Deze namiddag was het erg regenachtig en zette ik mijn achterruitenwisser op en deze weigerde alle dienst,hebben nog andere mensen last van dit probleem?

Volgende week staat er toch een onderhoud gepland bij de dealer ik zal dit probleem dan zeker melden en heel waarschijnlijk zal dit ook wel onder garantie vallen net zoals de deur handgreep die dan ook vervangen wordt http://www.skodaforum.nl/forum/showflat.php?Cat=0&Number=34560&page=3&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1#34560

rickske

Actief lid
Nee dat is het niet want dit heb ik al eens meegemaakt en toen dacht ik dat de wisser stuk was.

Jpoers

Lid
hoor je de motor van de wisser wel schakelen (een zachte klik) zo ja is het de motor zo nee kan het in de schakelaar liggen. Je kan ook proberen de motor door te meten.

Zelf bij mijn fabia met de slotontgrendeling gedaan die haperde ook. Heb de bekleding gedemonteerd en zag toen ook dat je bij de motor van de wisser kon. Kwestie vervolgens van de schakelaar omzetten en meten of er 12V loopt.

Sterkte met het probleem.

rickske

Actief lid
De schakelaar werkt want ik hoor de relais klikken maar of de stroom bij de motor geraakt weet ik niet,dit mag de dealer wel voor me uitzoeken want dit is nog garantie en hij mag dan de bekleding ook losmaken.

Jpoers

Lid
Zie nu ook pas dat je een 2005 model heb. Mijne viel net buiten de garantie. Dan zal het wel goed komen!

Horen nog wel wat het precieze probleem was!

Frankie

Actief lid
Kijk nu kan die discussie over de achterruitenwisser EINDELIJK worden afgesloten:

Je had er NOOIT een moeten nemen, kan toch alleen maar kapot gaan !!!!!
wink.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

wink.gif

[/ QUOTE ]

Dom, dom Frankie, je had nooit een auto moeten nemen die kan zoals je inmiddels weet alleen maar kapot gaan.
super.gif

rickske

Actief lid

Kijk nu kan die discussie over de achterruitenwisser EINDELIJK worden afgesloten:

wink.gif

[/ QUOTE ]

Frankie de ruitenwisser staat er standaard op bij de combi,dus heb je niet te kiezen.
Kijk eerst naar iemand zijn signature voor je een reactie plaatst.
ahum.gif
aangenaam.gif

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: rickske</font><hr />

wink.gif

[/ QUOTE ]

Frankie de ruitenwisser staat er standaard op bij de combi,dus heb je niet te kiezen.
Kijk eerst naar iemand zijn signature voor je een reactie plaatst.
ahum.gif
aangenaam.gif

[/ QUOTE ]

Was maar grapje hoor !! en had niet gezien dat je een combi hebt !!! Excuse me !! Niet zo zuur dus. Zijn ook zat mensen bij wie je niet kan zien wat ze rijden !!

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Occie</font><hr />

wink.gif

[/ QUOTE ]

Dom, dom Frankie, je had nooit een auto moeten nemen die kan zoals je inmiddels weet alleen maar kapot gaan.
super.gif

[/ QUOTE ]

HET WAS MAAR EEN GRAPJE. SMILEY NIET GEZIEN ??????

Ik heb al zoveel kapot gehad aan mijn lease-auto's en gezien de 700.000km+ onderhand nog maar weinig geze*kt, ook over de O2 niet. Meen me dus daarover niets te vertellen. *zucht*

wink.gif

[/ QUOTE ]

super.gif

[/ QUOTE ]

Ik heb al zoveel kapot gehad aan mijn lease-auto's en gezien de 700.000km+ onderhand nog maar weinig geze*kt, ook over de O2 niet. Meen me dus daarover niets te vertellen. *zucht*

[/ QUOTE ]

Was van mij ook maar een geintje, moet toch kunnen? Frenkie
473.gif

Met zoveel kilometers ben je voor ons een mooie testrijder.
Beter dan die gemanipuleerde vooringenomen testverslagen in de bladen/media.
Waar reclame en relaties belangrijker zijn.

___JC___

Forumguru

wink.gif

[/ QUOTE ]

super.gif

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

Wat ben jij voor een gefrustreerde knakker dan? Ik zou je computer even uitlaten en een bakkie koffie nemen ofzo.

Frankie

Actief lid
ok natuurlijk
473.gif
Soms pakken berichten helemaal anders uit dan bedoelt.. Wil mezelf geen testrijder noemen, maar ik heb al vaker probs gehad waarvan het handig is te weten voor anderen hoe de oplossings geschiedenis is verlopen. Mijn ouders b.v. heb 2 jaar lang met een rammelende stuurinrichting van een nieuwe C3 rondgereden. MEde door een bericht op een forum voelde de dealer zich genoodzaakt het ECHT op te lossen. Mooi toch ?
smile.gif

Mijn ouders b.v. hebben 2 jaar lang met een rammelende stuurinrichting van een nieuwe C3 rondgereden. Mede door een bericht op een forum voelde de dealer zich genoodzaakt het ECHT op te lossen. Mooi toch ?
smile.gif

[/ QUOTE ]

Kijk, dat bedoel ik nu.
473.gif

rickske

Actief lid
Ik ben deze nmiddag bij de dealer geweest en hetmotortje van de wisser is stuk en er is een nieuw besteld,welke volgende week gemonteerd wordt.

Jpoers

Lid
kijk eens aan. simpel probleem simpele oplossing

p.s. wisser achter is wel handig hoor. had er op mijn oude volvo 440glt ook geen kon af en toe niks zien door de achterruit. (kwam ook door de standaard spoiler, wat een kl*te stuk plastic was dat)

Bovenaan Onderaan