Achterruitenwisser syncen met voor

ertromp

Forumguru
Inderdaad op de O3 van @Smeeuwis moest dit achteraf aangezet worden.
Geen veranderingen aan regensensor o.i.d. nodig.
Kan liggen aan de hardwareversie van de module 9 en de subsystemen daarin
Geen idee of dit specifiek hatchback eigen is
En het aantal keer sproeien van de koplampen is te veranderen of zelfs geheel uit te zetten

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Er is en mogelijkheid maar dan werkt de achterwisser alleen als je voorste op stand 2 staat helaas is dit anders naar mijn weten niet mogelijk. Het heeft namelijk ook weinig zin deze mee te laten werken met de regensensor omdat de achterruit minder nat word met rijden dan je voorruit daardoor gaat deze onnodig wissen en strepen trekken zo niet krassen

Smeeuwis

Donateur
Ik weet dat @Antera al diverse Passats onder behandeling heeft gehad. Van @ertromp weet ik dat niet, vandaar. Wilde niemand passeren in deze, post was misschien wat ongelukkig geformuleerd.

ertromp

Forumguru
Je zult het verwacht ik ook bij de Passat in 09 in de adaptiewaarden moeten zoeken
Voor Skoda:
Heckscheibenwischer-Automatisches Heckwischen

Voor de Passat wellicht ook dat kanaal maar het kan anders zijn. Dat zal @Antera zeker weten

Laatst bewerkt:
Warempel! Net even getest. Bij handmatig de voorwisser aan op snel gaat die achter idd 1/8 mee.
Dan moet het maar harder regenen :)

hemi24

Forumguru
Er is en mogelijkheid maar dan werkt de achterwisser alleen als je voorste op stand 2 staat helaas is dit anders naar mijn weten niet mogelijk. Het heeft namelijk ook weinig zin deze mee te laten werken met de regensensor omdat de achterruit minder nat word met rijden dan je voorruit daardoor gaat deze onnodig wissen en strepen trekken zo niet krassen

Zo had ik het bij m'n Golf 7 ook ingesteld, werkte prima!

Smeeuwis

Donateur
Ik heb het automatisch laten meewissen op de achterruit weer uit laten zetten, achterwisser doet te vaak onnodig mee. Tegelijk heeft @Antera 2 seconden vertraging op de koplampsproeiers gezet, zodat deze minder vaak mee zullen doen. Scheelt weer in de tank bijvullen. Gelukkig blijkt dit te kunnen

Bovenaan Onderaan