Achteruitrijcamera inbouwen

smutzkanone

Forumguru
Dat is ook de reden dat ik voor een niet vag radio ben gegaan.zelfde geld voor handsfree bellen en mdi achteraf aansluiten

jaco

Actief lid
Oke, nou bedankt allemaal. ik had het idee dat alleen een kwestie was van stekkers aansluiten, maar hier komt dus nog meer bij kijken.
Eerst maar eens de auto halen as vrijdag en dan zien we wel verder in de toekomst.
bedankt voor de reactie's.

NewO3

Forumguru
Ja het heeft ook nog steeds mijn interesse. In mijn geval voor de O3 columbus mib. Er is gewoon geen video interface te krijgen voor minder dan 250 euro. Zoek enkel 1 video input en de meeste kasten bieden gelijk veel meer en zijn dus duurder

EDIT:
Kom nu net een interface tegen op Poolse site : http://www.sklep.martos.com.pl/skoda-seat-c-2_63.html
Maar ook weer 240 euries

Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Gerelateerde vraag: komt het beeld op het scherm overeen met hetgeen je in de achteruitkijkspiegel ziet - dus links/rechts gespiegeld - of met de werkelijkheid alsof je achterom kijkt? Of is dat instelbaar?
Ben hier wel benieuwd naar, om t.z.t. mee in overweging te nemen.

NewO3

Forumguru
Heb zelf alleen ervaring gehad met de RNS510 in een VW maar het beeld is zoals je het ziet als je achterom kijkt. Wel zo handig.

Canon-Eye

Forumguru
Wel zo handig.
Dat is nog maar de vraag...
Ik kijk normaal gesproken nooit achterom, rij achteruit volledig op de 3 spiegels (of 2, als het zicht binnendoor geblokkeerd is door lading). Het lijkt me potentieel nogal verwarrend als die beelden niet met elkaar kloppen?

<Edit>
Inmiddels gezien (via het tweede linkje hierboven en dan een beetje doorgraven) dat spiegelbeeld de fabrieksinstelling is (terecht m.i.) maar dat het ook omgesteld kan worden. Prima!

Laatst bewerkt:

koreaan

Forumguru
Ziet er goed uit!
Aangezien ik hetzelfde systeem vind ik dit ook wat voor in de zeer nabije toekomst.
Ik zal eens kijken naar jouw links.

groeten

Bas

Bovenaan Onderaan