Achteruitrijcamera laten plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarrieSkoda

Forumguru
Ik moet alleen (vooral nu in de oogsttijd) af en toe even een vingertop over de lens halen voor een helder beeld, maar dat zal voor elke camera achterop gelden.

Nee hoor. Dan druk ik met een vingertop op de hendel van mijn achterruitenwisser (inclusief ruitensproeier), en dan sproeit hij het lensje schoon door het aanwezige sproeierkopje langs de camera :D.

Simply clever.

@WhiteSuperB check even vwmodul. Daar verkopen ze originele camera’s. Komt die van mij ook vandaan, en bij ontvangst zelf ingebouwd. Stelt allemaal niet veel voor..

brepus13

Forumguru
@brepus13

Interessante optie, echter zou ik wel graag zien dat alles in perfecte harmonie samen werkt, maxidot scherm is het kleine scherm tussen de snelheids en toerenteller neem ik aan?

Voor de rest werkt Alles gewoon. Je krijgt alleen geen pijlen voor navigatie bijv. Lees het draadje eens rustig door. Alles is wel terug te vinden denk ik.

EdK

Forumguru
Je krijgt alleen geen pijlen voor navigatie bijv
Staat dan de navi wel aangemeld met VCDS ?
Was namelijk ook met de Zenec zo, totdat ik de navi in de lijst had aangevinkt en daarna had ik wel de pijl aanduiding in de MFD / maxidot

brepus13

Forumguru
Staat dan de navi wel aangemeld met VCDS ?
Was namelijk ook met de Zenec zo, totdat ik de navi in de lijst had aangevinkt en daarna had ik wel de pijl aanduiding in de MFD / maxidot

Ik ging er van uit dat we gewoon niet meer mochten verwachten van een Ali radio... ik heb nooit gekeken hoe eea in vcds stond eigenlijk. Persoonlijk mis ik de optie niet maar wellicht dat iemand het wel wil nalopen? Goede tip iig!

Marcooctavia

Forumguru
Ik ging er van uit dat we gewoon niet meer mochten verwachten van een Ali radio... ik heb nooit gekeken hoe eea in vcds stond eigenlijk. Persoonlijk mis ik de optie niet maar wellicht dat iemand het wel wil nalopen? Goede tip iig!

Ik weet niet of je al navi had, dan haalt het niets uit.
Ik heb in een golf 6 ook de ali navi en daar is alles aangemeld maar geen route pijl in het midden scherm.
Komt ook omdat de Ali werkt op android en je losse navi app gebruikt en die ondersteunen dit niet.
Gebruik TomTom App.
Een Zentec is er voor gemaakt en heeft dan ook zijn eigen navigatie met zijn kaarten.

Marco

brepus13

Forumguru
Ik had daarvoor ook al navi dus dan zal het bij mij ook wel goed staan. Zoals gezegd dus geen navi pijlen op je maxidot bij Ali. Verder werken de stuurknuppel etc wel gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan