Laat je weten hoe dat inbouwen lukt? Want ik had het ook op mijn Lexus en was verliefd op die gadgetHoewel ik best aardig kan parkeren heb ik nu in mijn tijdelijk VW een camera. Moet heel wat inparkeren op een dag en kijk inmiddels al niet meer achterom maar enkel in de camera. Knappe van het systeem is dat het ook de rij lijn laat zien afhankelijk van de stand van het stuur. Echt heel fijn.
Kon het ook niet meer op mn O3 bestellen maar weet inmiddels wel hoe het later nog in te bouwen, dus wie weet als ik nog zin/tijd heb ..
Heb ik zo goed als nooit last van - en wel omdat ik in een file zo goed als nooit achteruit rij...Zelfs als ik in een file sta, begint hij al te piepen.
Doe ik vrijwel nooit - daar heb ik behalve de sensors ook nog 3 spiegels voor (alsmede extra achteruitrijlampen).[...] en weet vrij zeker dat jij achterom kijkt bij een stukje achteruit rijden.
Laatst zagen ze toch mooi een dissel van een aanhanger over het hoofd met een kleine beschadiging aan de bumper tot gevolg. Dus sindsdien denk ik toch weer iets meer zelf na.Dus wees gerust, de sensoren missen helemaal niks..
Maar de sensoren (dus ook de voor sensoren) gaan vanzelf aan bij de O3, dus ook in de file
Interessant (of niet). Vanaf week 36 (lees ik op de duitse forum) kent de O3 een grotere handgreep in de achterklep ivm levering van optionele camera. Hmm kan iemand dit bevestigen?
Bekijk bijlage 30461
@Canon-Eye ik heb ze dan ook gewoon aanstaan en houd een normale afstand in de file ipv bovenop mijn voorganger te gaan zitten