De camera, interface en de 6mtr kabel zijn geleverd en zitten erin. De camera is zo gewisseld met de originele achterklep ontgrendeling. De nieuwe met camera past precies in het gat alleen sluit hij minder mooi aan (het is en blijft imitatie
)
De kabel naar voren trekken en netjes wegwerken was een heel werkje. Vooral om die dikke tulp stekker door de rubbere doorvoer te treken kosten heel wat inspanning en geduld, wat een drama was dat. Maar de kabel vanaf daar naar voren trekken was snel gedaan, een stuk electra draad heb ik als trekveer gebruikt en vanaf de A stijl over de dakhemel naar achter gevoerd, video kabel eraan getapet en trekken maar. Van achter de A stijl bekeleding loopt hij naar beneden en achterlangs naar de zekering kast.
Wat lengte betreft zou de 5mtr kabel misschien voldoende geweest zijn maar hier zat geen spanningsdraad ingebouwd zoals bij de extra bestelde 6mtr versie, dus dan zou ik nog een kabel extra moeten trekken.
De spanning kabel naar het achterlicht trekken was zo gebeurd, met een stuk eletra draad is het trekken van de kabels naar de plek waar je ze wilt hebben redelijk snel te doen.
Nu wacht ik nog op de zekeringhouder en dan kan ik het afmaken.