Achteruitrijcamera

hallo allemaal ik heb van de week een achteruitrijcamera geplaatst, werkt prima het probleem ontstaat zodra ik verlichting voer.
heb de geschakelde plus van de trekhaak gebruikt als voeding.
wie weet een oplossing voor dit probleem?

Frans

HarrieSkoda

Forumguru
Welk 'probleem' ontstaat er?

Beetje onduidelijke vraagstelling.

Stel je vraag wat uitgebreider en je zult zien dat je gerichter antwoord krijgt :thumbsup:.

in eerste instantie aangesloten op de plus van de achteruitrij-verlichting dit was helemaal geen succes daarna op de constante plus van de trekhaak maar dan blijft de nightvision aan staan, daarna op de geschakelde plus aangesloten dit werkt goed alleen als ik de verlichting aan zet dan krijg ik een brom en het beeld verdwijnt gepaard met strepen

als ik morgen de tijd heb ga ik de instalatie van handige harry uitproberen!! de massa zit al aangesloten op die van het achteruitrijlicht, De rode plus draad van de camera ga ik aan de rode plus draad van het gele ( tulp ) draad verbinden. gele tulp zit al in de rearcam ingang, De rode draad van de tulpstekker bevestig ik aan de reverse kabel. bij handige Harry werkt t hoop bij mij ook.
dit zou heel goed kunnen werken om dat ik dan de plus van het multimediasysteem gebruikl en dan om alles heen ga!!!!!

heb toch nog even de tijd gevonden om alles op de manier van handige harry aan te sluiten, doet het wel maar slechter dan eerst. Dus als er iemand is die nog een idee heeft dan graag!!! bromt nu ook als niet in de achter uit sta !!!

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
doet het wel maar slechter dan eerst.
Wees eens wat duidelijker met omschrijving probleem, dan kunnen de leden hier ook gerichter antwoord geven namelijk !
Want welke achter uitrij camera heb je aangeschaft en bij wie ?
Had je aan camera een coaxiaalkabel met twee pennetjes die je in eurostekker moet plaatsen ?
Zo ja zitten deze wel goed om gemonteerd en of zitten ze wel goed in de stekker ?

Het is niet lullig bedoeld maar hoe duidelijker je bent met je omschrijvingen hoe beter je antwoord zal zijn.....:pardon:

hallo EdK het is een achteruitrijcamera met nightvision en kenteken verlichting er zitten twee stekkers aan een gele tulp een rode stekker die naar min en plus gaat. verder de draad met aan bijde zijde tulp geel met ook aan bijde zijde een rood draadje precies al bij het voorbeeld van handige harry.
heb ovrigens al aangegeven wat het probleem is maar zal het nog een keer doen zodra ik de verlichting van de auto aan doe heb geen beeld meer alleen strepen en een brom!! zou de oorzaak de min aansluiting kunnen zijn deze zit op de min van de achteruitrij verlichting?

Bijlagen

• Naamloos 111.jpeg
    Naamloos 111.jpeg
    21,3 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Werkt de nummerplaatverlichting wel zoals het hoort?

V.w.b. de zwarte draad moet je een draad trekken naar een aardpunt linksachter in de kofferruimte, is mijn advies.

ga morgen ergens anders de massa vandaan trekken hemi24 en peter-36 en dan toch maar de plus van het achteruitrij ligt aan de twee rode draden van de tulp en de voeding camera bevestigen!

Laatst bewerkt:
als ik hem niet aan de praat krijg Roeland idd.

Heml ff lezen de volgende keer ik vraag alleen wat hulp als ik die niet nodig had dan zat ik niet op dit forum!! de+ van mijn achteruitrij berlichting was het eerste wat ik uit had geprobeerd idd handig maar dat gaf in eerste instantie geen goed resultaat daarna heb ik de plus bij mn trekhaak vandaan getrokken nu ga ik dit weer omwisselen handig toch!!

Laatst bewerkt:
Hulp is altijd goed doe ook als dat binnen Mn kennis ligt!! Geen probleem als ik hulp aan geboden krijg of een mening!!!

Bovenaan Onderaan