DieselTDi
Forumguru
Ok even eea ophelderen.
Idd ik "hoef" die volvo niet privé te rijden. Dan heb ik ook de bijtelling niet.
Ja helaas "moest" ik hem wel accepteren. In ons bedrijf beleid staaf,
Indien er een voertuig "over" is deze wordt aangeboden aan de eerstvolgende.
Uitzonderingen daar, was ik dus verplicht die te nemen.
Ja de V60 is zeker duurder dan de Sub in de bijtelling.
Sub was 40K euro bijtelling technisch
De V60 55K euro
scheelt een slok op een borrel.
en nee. Daar compenseren ze helaas niets voor.
de V60 has geen trekhaak. Die laat ik er nu onder zetten. En idd. Ik heb geen eigen bijdrage.
Overigens. Stel die Volvo was er niet, had ik nu EV moeten rijden.
Ik kan alleen niet thuis laden bv..
Met de stoelen.
Sorry. Het zijn echt klote stoelen.
De Volvo heeft de optie om de stoelzitting te verlengen (electrisch)
Dat betekend dus dat er ook een vast deel is, dat "eindigd" met een beugel in de stoel, daarna komt de verstelbare zitting.
Die beugel die voel ik.
Zowel verlengd als niet verlengd.
Kan mede komen door mijn goddelijke lichaam.
Heb alleen wel het lichaam van budda.
Mijn vrouw. (Niet budda lichaam) zit ook niet lekker in die stoelen.
Eerstvolgende beurt ga ik dit ook aangeven bij Volvo.
De Volvo laten staan en dan een superb zelf kopen. (Kreeg aanbod van leasemaatschappij om mijn "eigen" te kopen.)
Heb ik zeker overwogen.
Alleen van de 40k per jaar
Is denk ik 25k privé
Tel daar de km van de 2e auto op (die er dan uit gaat) zit ik op 35k privé.
Dan telt het plaatje onderhoud, (winter)banden, afschrijving, verzekering, wegenbelasting, tanken, pechhulp etc allemaal mee.
(En heb ik 1 auto die ik privé kan gebruiken. En soms toch echt 2 nodig)
Dus ondanks de hogere bijtelling toch maar privé gebruik.
Ok. Ik moet 3 jaar met dat ding.
En zitten ook (hele kleine) pluspunten op.
Ding heeft mooie velgen. (Alleen laten we eerlijk zijn. Ik zit IN de auto. Zie ze amper)
Google Android boordcomputer
Dus Spotify en maps ed direct op auto
Hij is wind geluid technisch stiller.
Maar tja. Ik had liever een Sub4. Of Kodiaq.
Of als het EV had gemoeten Enyaq.
Laten we over 3 jaar maar kijken wat nog mag.
Ik ben al aan het aftellen.
Idd ik "hoef" die volvo niet privé te rijden. Dan heb ik ook de bijtelling niet.
Ja helaas "moest" ik hem wel accepteren. In ons bedrijf beleid staaf,
Indien er een voertuig "over" is deze wordt aangeboden aan de eerstvolgende.
Uitzonderingen daar, was ik dus verplicht die te nemen.
Ja de V60 is zeker duurder dan de Sub in de bijtelling.
Sub was 40K euro bijtelling technisch
De V60 55K euro
scheelt een slok op een borrel.
en nee. Daar compenseren ze helaas niets voor.
de V60 has geen trekhaak. Die laat ik er nu onder zetten. En idd. Ik heb geen eigen bijdrage.
Overigens. Stel die Volvo was er niet, had ik nu EV moeten rijden.
Ik kan alleen niet thuis laden bv..
Met de stoelen.
Sorry. Het zijn echt klote stoelen.
De Volvo heeft de optie om de stoelzitting te verlengen (electrisch)
Dat betekend dus dat er ook een vast deel is, dat "eindigd" met een beugel in de stoel, daarna komt de verstelbare zitting.
Die beugel die voel ik.
Zowel verlengd als niet verlengd.
Kan mede komen door mijn goddelijke lichaam.
Heb alleen wel het lichaam van budda.
Mijn vrouw. (Niet budda lichaam) zit ook niet lekker in die stoelen.
Eerstvolgende beurt ga ik dit ook aangeven bij Volvo.
De Volvo laten staan en dan een superb zelf kopen. (Kreeg aanbod van leasemaatschappij om mijn "eigen" te kopen.)
Heb ik zeker overwogen.
Alleen van de 40k per jaar
Is denk ik 25k privé
Tel daar de km van de 2e auto op (die er dan uit gaat) zit ik op 35k privé.
Dan telt het plaatje onderhoud, (winter)banden, afschrijving, verzekering, wegenbelasting, tanken, pechhulp etc allemaal mee.
(En heb ik 1 auto die ik privé kan gebruiken. En soms toch echt 2 nodig)
Dus ondanks de hogere bijtelling toch maar privé gebruik.
Ok. Ik moet 3 jaar met dat ding.
En zitten ook (hele kleine) pluspunten op.
Ding heeft mooie velgen. (Alleen laten we eerlijk zijn. Ik zit IN de auto. Zie ze amper)
Google Android boordcomputer
Dus Spotify en maps ed direct op auto
Hij is wind geluid technisch stiller.
Maar tja. Ik had liever een Sub4. Of Kodiaq.
Of als het EV had gemoeten Enyaq.
Laten we over 3 jaar maar kijken wat nog mag.
Ik ben al aan het aftellen.