Adres voor: originele chrome / zilveren dakrails Octavia 2

Ronnie

Forumguru
Je kunt ze bij mij niet bestellen, ik heb alleen de originele software van Skoda.
Is de prijs van Superskoda per stel? Mijn(de Skoda) prijs was per stuk!

MarijntjeTDI

Actief lid
Had het topic niet uitgelezen anders had ik je mijn post idd kunnen besparen....kijk anders eens op onderdelenlijn.nl staan ook 3 sets. 1 in zwart en de rest staat geen kleur bij , wie weet?

Dakrails reeds bij superskoda besteld, zijn genuine skoda parts.
Gelijk ook wat andere goodies meebesteld.

Rallye

Forumguru
Als ik zo vrij, en enigszins OT, mag zijn: welke goodies?
Ik heb zelf ook al eens op die site gekeken. Als ik ooit een andere Skoda bestel dan ga ik er even goed snuffelen.

Heeft iemand misschien het kleurnummer van de originele zilverkleurige dakrails? Als ik m'n nieuwe O2 over 'n paar maanden krijg, laat ik de dakrails nl. spuiten bij een autoschadehersteller.

O ja, de dakrails zijn toch eenvoudig te (de)monteren?

Als ik zo vrij, en enigszins OT, mag zijn: welke goodies?
Ik heb zelf ook al eens op die site gekeken. Als ik ooit een andere Skoda bestel dan ga ik er even goed snuffelen.

Deze goodies zijn het; als het erop zit kom ik met foto's

Octavia II Facelift 09-12 - OEM Sport exhaust
tip - 1,6 TDi CR

Octavia II Combi 04-11 - stainless steel
window trim - CHROME

Octavia II Combi 04-11 - brushed stainless
steel trunk lid

Skoda Octavia II Combi - roof bar set SILVER -
exclusive genuine Skoda Auto,a.s. part

Octavia II facelift 09-11 - front grille
plastic insert in HONEYCOMB design

Klaasje

Forumguru
ik zou dit er ook nog bijnemen Octavia II facelift 09-11 - front grille
plastic insert in HONEYCOMB design (nr:O2F-FBGHON)

die window trims zie ik er goedkoop uitzien. Jammer dat het niet doorloopt over de volle lengte
ik heb het zelf ook overwogen. wel heb ik chrome mirror caps erbij genomen.

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @<gebruikersnaam>. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]

DIe staat er ook bij!

ach ik vind het wel mooi en daar gaat het om.
chrome mirror caps had ik vroeger ook op mijn seat altea maar ik vind dat toch meer voor als een een schte audi RS6 rijd.

Klaasje

Forumguru
inderdaad, niet goed gekeken :-)

en iedereen heeft natuurlijk een andere smaak.
Heb je ook eens gekeken naar chromen deurklinken. Die heb ik nu op mijn huidige Octavia en ziet ook leuk uit

Bij de nieuwe pak ik honing frontgrill insert. en de chromen inserts voor de grill (19 deling)
die zijn persoonlijk mooier dan de Milotec versie

Ik zou bij de grill die jij pakt ook RS logo pakken, ziet leuker uit, als ik de foto's erbij bekijk.

Maar ja, dat is ook weer wat je mooi of niet vind

ik wacht op foto's, dan kan ik altijd nog mijn keuzes bijstellen

het belangrijkste is, dat we een nieuwe Octavia gaan rijden :-)

Kan je die chromen handgrepen lat4er weer verwijderen dan? (leasebak).

En wat bedoel je met RS logo "pakken" ?

Ik rij alweer een jaar mijn skoda en de spullen zijn deze week bij mij binnen als het goed is.

Klaasje

Forumguru
die kun je niet verwijderen, maar daar maakt leasemaatschappij helemaal geen probleem van. Dit had ik bij mijn vorige Octavia ook en geen klachten.
Ik had ook spoilers en alles erop.

Die windows trims kun je toch ook niet verwijderen ??

Spullen zijn binnen!

Dakrails zitten erop en het staat mooi man!
Waren originele Skoda dragers trouwens.

Rest moet ik nog doen.
Zag wel dat ik bij de grille iets van het motorkaphendeltje af moet halen daar hij natuurlijk niet meer door de spijlen past bij honingraat!

Fotos volgen tzt.

Bijna wel.

Chromen dakrails zaten binnen 15min erop, staat errrug mooi al zeg ik het zelf.
Chrille was een iets lastiger karwei wel 45min zoet mee geweest maar erg mooi resultaat.
Strip op kofferbakdeksel ook makkie en staat goed.
Uitlaat nog mee bezig, ik wil hier 3 moeren oplassen en dan de uitlaat met boutjes vastzetten ipv lassen. Alleen het erop lassen van de boutjes wilde nog niet echt.
Chromen sierstrips twijfel of ik die erop ga zetten.

Dit komt omdat je ze vast moet lijmen met dat goedje wat erbij zit denk ik.
De sierstrip heb ik nu met het dubbelzijde tape wat eropzit vastgezet en dat zit wel als een huis.
Zou het echt nodig zijn om de plakgoedje te gebruiken?

Bovenaan Onderaan