Advies VCDS

Vervolg vraagje:
Het virtual cockpit wat ik gebruik is die met de twee cirkels. Rechts snelheid, links batterij gebruik & toeren.
In het midden blijft dan een optie over. Deze heb ik meestal op rijbereik staat, of op actueel verbruik.

Maar elke keer als ik navigatie gebruik, krijg ik de kaart/navigatie modus in het midden. Ik gebruik eigenlijk alleen maar Flitsmeister/Maps, en ook dan doet die het. Maar ik krijg de route indicatie niet te zien (logischerwijs).
Mijn vraag is of het in te stellen is dat deze middelste view niet verspringt naar de navigatie view. Nu moet ik elke keer weer terug scrollen naar de view die ik wil.

EdK

Forumguru
Ben bang dat je ermee moet leren leven
Voorheen met de maxidot en de pijlen weergave , was (is) het ook zo dat deze auto opgestart worden zodra je een route in de navi zet.
En ja de virtual cockpit zie ik als een luxe maxidot, en ipv dat je de pijlen auto krijgt krijg je dus nu de kaart mode automatisch...

Zelf vind ik het wel prettig de kaart tussen de tellers, dan kan ik het media scherm gebruiken voor andere doeleinden ...

Antera

Donateur
Ik moet je teleurstellen dit heeft geen stand dat het niet kan. Enigste manier is denk ik om de nav functie the deactiveren in het AID.

Bovenaan Onderaan