Adviezen/suggesties newbie Citigo?

Doremi

Lid
Eerste snelwegrit gemaakt. Rijdt heerlijk mee! Blij en trots!
Minder blij met dat hardnekkige geplette vliegrestant op m'n voorruit!
Tips/trucs?

Canon-Eye

Forumguru
's Ochtends vroeg, als de ruit nat is van condens, veeg je 'm heel makkelijk schoon met een ouderwets pannensponsje van plastic krulletjes. Heb ik al minstens 20 jaar in de auto liggen en dat werkt perfect.

Doremi

Lid
's Ochtends vroeg, als de ruit nat is van condens, veeg je 'm heel makkelijk schoon met een ouderwets pannensponsje van plastic krulletjes. Heb ik al minstens 20 jaar in de auto liggen en dat werkt perfect.

Hee, dat is slim! Top! Net in de regen t spul eraf geveegd met pantykous bij gebrek aan spons.

Canon-Eye

Forumguru
Nee @Corné de Kluijver , die voordeligheid is een bijproduct van iets dat uitstekend bleek te werken.
Dat het sponsje er niet noemenswaardig van slijt is bonus - wist ik nog niet toen ik het uit de keuken had gejat... :pardon:

• Leuk
Waarderingen: CDK
Even over de vliegen op het raam . Wat ik deed (met 30 graden in Frankrijk) met een baby-billendoekje het raam schoonmaken , perfect . Daarna we even wissen en sproeien . Moet het nog uitproberen op de lak , maar wie weet werkt dat ook .
(Geen zwitsal , maar teddy care van z'n goedkope winkel )

Joske

Forumguru
zou ik toch mee opletten Rudy, zeker op een "hete" carrosserie. Op glas maakt het niet uit, maar als je merkt met welk gemak zo een billendoekjes soms vuil verwijderen... dan gaat de wax er sowieso mee af denk ik ;)
(wij gebruiken het voor vanalles en nog wat, maar niet op de auto :laugh:)

Om weer ontopic terug te komen. Wij hebben een Citigo arctic , een actiemodel dus . Voor weinig een hoop extra's.
De prijzen van de actiemodellen van Citigo zijn zijn meestal erg scherp heb ik me laten vertellen :)

Doremi

Lid
Om weer ontopic terug te komen. Wij hebben een Citigo arctic , een actiemodel dus . Voor weinig een hoop extra's.
De prijzen van de actiemodellen van Citigo zijn meestal erg scherp heb ik me laten vertellen :)

Ik heb ook een actiemodel. Geen idee wat een zelfde model incl alle opties kost als het geen actie meer is. Ben iig blij met m'n elektrisch bedienbare ramen, ja, ook de bijrijderskant en de touwtjes aan de hoedenplank en de verlichting in de laadruimte. Model 2015 heeft wat verbeteringen. Minder blij met het nog steeds ontbreken van bekleding van de zijkanten in de laadruimte.

Doremi

Lid
@Doremi , nee vochtige billendoekjes :deuk: .
Wij dragen geen bril , maar hebben wel een grote kleine man

Haha, nee, ik bedoel echt de verpakte brillendoekjes voor je BRIL. En bedoel geen toiletbril, haha. Zijn die geschikt voor ff snel de lijkjes afvegen of maakt dat krassen?
Net 4 dagen 'oude' Citigo, nog heeel zuinig erop en paranoia voor 'schades'...☺️

Bovenaan Onderaan