It has to do with the Bluetooth protocol, I have a Nexus 5 and fixed it using this app..
Trial to check if it fixes it..
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.android_rsap.irmctest
Full version (1,50 EUR or so..)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.android_rsap.irmc
only catch so far for me I found that the app sometimes stops so on syncing the pictures are gone (when starting the app on Android again you can re-sync with the pictures re-appearing).
That seems to be the general fix for all Android devices.. since iPhone/Apple does not allow to tweak things like Bluetooth protocol etc. it remains a no-go for any iPhone unless Apple decides to fix it or VW/Skoda supports a different Bluetooth protocol.
Ik heb het in een andere Soka Octavia uitgeprobeerd, met hetzelfde Amundsen systeem, en die gaf helemaal geen foto te zien.
In je reactie zei:
Kan dus zijn dat dit systeem de optie contactafbeeldingen uit stond.
qua adressen (navigatie via contactpersonen) heb ik slechte ervaring met outlook als deze op nederlands staat.
De nederlandse versie heeft namelijk andere benamingen en velden.
Gewoon als test zou ik even buiten outlook testen.
Volgens mij moet je in de setup van het systeem wel aangeven dat je ook foto's wilt zien.
Kan zijn dat die uitstond met testen op andere amundsen.
Wat gebeurt er als je een nieuw contact maakt. Naam_2 bv. En daar een werkende foto aan koppelt.
ik zelf heb overigens nergens last van.
Gebruik sync me om automagisch foto's van FB en Linked in te koppelen aan mijn contacten.
En sommige doe ik met de hand vanuit hun WA foto. De overige komen van google+
Alle contacten met een foto op mijn telefoon zie ik ook op de columbus.
Aangezien de helft van de foto's op de S3 wél tonen, kan het zijn dat bij de contacten waar het niet lukt, eerst de verschillende gekoppelde bronnen voor de contactpersoon, bijv. WhatApp, Skype, GMail, Viber en (meerdere) MS Exchange accounts moet worden ontkoppelt. Dan blijkt waarschijnlijk dat je wel een contactfoto ziet bij één van de accounts van die contactpersoon.Ik zit ook nog steeds met dit probleem. Ik heb een Samsung Galaxy S3 en deze laat de helft van de foto's zien. Ik heb allerlei formaten geprobeerd, zonder resultaat. Het gekke is, dat de foto's steeds ontbreken bij dezelfde contacten. Ook al plaats ik een foto, die die bij een ander contact wel pakt, dan krijg ik bij dat contact geen foto.
Aangezien de helft van de foto's op de S3 wél tonen, kan het zijn dat bij de contacten waar het niet lukt, eerst de verschillende gekoppelde bronnen voor de contactpersoon, bijv. WhatApp, Skype, GMail, Viber en (meerdere) MS Exchange accounts moet worden ontkoppelt. Dan blijkt waarschijnlijk dat je wel een contactfoto ziet bij één van de accounts van die contactpersoon.
Contactgegevens en foto's kunnen door het koppelen gaan conflicteren, waardoor er een keuze tussen eigenschappen (zoals foto's) van verschillende accounts moet worden gemaakt.
Bedankt voor de infoBij mijn 6 werkt het ook niet.