Donderdag komt mijn 1ste: O2 Combi Elegance Atractive Business 2.0 DSG.
Hebben jullie nog tips waar je op moet letten met de aflevering?.
Wel mee eens (daarom de dealer vanochtend ook gewezen op de vogelpoep die de wasstraat er niet goed afgekregen had voor aflevering...), maar ik heb twee keer gehad dat ik achteraf schade constateerde (eentje zelfs drie dagen later pas) en in beide gevallen werd het geregeld zonder centje pijn.Wat hier gezegd is omtrent schade is wel heel belangrijk. Als je ermee weg bent gereden is de schuld moeilijk te bewijzen.
Eerst kijken, dan kan de dealer niet zeiken!
Donderdag komt mijn 1ste: O2 Combi Elegance Atractive Business 2.0 DSG.
Hebben jullie nog tips waar je op moet letten met de aflevering?.
We've got him, wel 2 opleverpuntjes:
- Witte kentekenplaat ontbrak
Kan ook via de maxidot. Het is even zoeken, dat wel.Als je de "automatische portiervergrendeling" AAN wil hebben, check dat dan en laat 'm anders ter plaatse programmeren - gaat via de service-computer van Skoda in de werkplaats!
Kan ook via de maxidot. Het is even zoeken, dat wel.
Dan moet de dealer het doen, zoals Sjoerd al aangaf. Is in principe een fluitje van een cent, dus meteen aan laten zetten bij het ophalen (of al aangeven voordat je hem op komt halen).Kan dit ook zonder de maxiDOT display. Ik rij nu in een Peugeot en heb het genoegen morgen mijn Ambiante BS op te halen. Maar in de Peugeot is dit standaard en ik vind het toch wel erg fijn/veilig. Toch wel wat spullen bij me enzo. Dan is elke keer op het knopje drukken toch wel vervelend als het ook automatisch kan.
Kun je uitleggen hoe je dit moet instellen? ik heb dus geen MaxiDOT display in m'n auto.