Aflever tips?....

rubbere

Nieuw lid
Maxidot.nl ?...

In het systeem optie menu van je maxidot en dan zoeken naar auto close
Zet die op on en hij doet het.

Domme vragen worden niet gesteld zeggen ze wel eens, toch ga ik het proberen: Bluetooth met maxidot had ik als optie, bij aflevering bleek dat men echter een originele carkit had ingebouwd (PT1) . heb je dan ook automatisch geen maxidot?.

Mischien is mijn vraag wel: wat is maxidot?

Domme vragen worden niet gesteld zeggen ze wel eens, toch ga ik het proberen: Bluetooth met maxidot had ik als optie, bij aflevering bleek dat men echter een originele carkit had ingebouwd (PT1) . heb je dan ook automatisch geen maxidot?.

Mischien is mijn vraag wel: wat is maxidot?

Heb je bij aflevering wel gecontroleerd of er een handleiding bij de wagen geleverd is, zowel in een beknopte vorm van een vouwblad als in een zeer uitgebreide vorm van een dik boek? Een en ander zit meestal in een plastic mapje. Kijk even of je dit vinden kunt, vermoedelijk in het dashboardkastje, en controleer in de dikke handleiding het hoofdstuk over de bediening van de verschillende onderdelen. Misschien helpt dat iets om de onwetendheid te verjagen. Verwacht ik tenminste wel ...

bat

Lid
Maxidot: een digitaal schermpje tussen de toerenteller en snelheidsmeter, met witachtige letters. Als je niks gedaan hebt staat hier de tijs bovenin, onderin de kilometerteller en de dagafstand.

Op je rechterhendel aan het stuur zit aan het uiteinde een tuimelschakelaar, daar kun je aan de boven- en onderkant op drukken en dan wandel je door de opties. Hou deze knop wat langer ingedrukt en je krijgt een menu met wat meer opties, kun je ook weer doorheen bladeren. Onderop je rechterhendel zit nog een soort enterknop.

Heb je dit allemaal niet, dan heb je géén maxidot.

vdijk

Lid

maxidot kun je bestellen zonder een BT telefoon, andersom niet.

rubbere

Nieuw lid
Boordcomputer?...

Maxidot: een digitaal schermpje tussen de toerenteller en snelheidsmeter, met witachtige letters. Als je niks gedaan hebt staat hier de tijs bovenin, onderin de kilometerteller en de dagafstand.

Op je rechterhendel aan het stuur zit aan het uiteinde een tuimelschakelaar, daar kun je aan de boven- en onderkant op drukken en dan wandel je door de opties. Hou deze knop wat langer ingedrukt en je krijgt een menu met wat meer opties, kun je ook weer doorheen bladeren. Onderop je rechterhendel zit nog een soort enterknop.

Heb je dit allemaal niet, dan heb je géén maxidot.

Dank voor de info, men bedoeld hier dus de (zoals ik het noem: boordcomputer). Die had ik inderdaad al gevonden hier. (waarom ze het nu maxidot noemen....???)..

Gieliovd

Forumguru
Tja, waarom heet een brood een brood?

Men heeft een MiniDot en een MaxiDot.

Ik heb zelf een MiniDot met dus een kleiner beeldscherm en minder functionaliteiten.

Dan heb je een MaxiDot met een groot scherm en meer functionaliteiten!

MaxiDot omdat er ook een mini-variant van de boordcomputer bestaat, waarbij het infoscherm beperkt blijft tot het onderste gedeelte van het middenveld tussen de klokken. MaxiDot met uitgebreide instelmogelijkheden voor verschillende functies zoals automatische deur- en raamsluiting is een leveringsoptie en dus niet standaard in alle modellen.

E

Ex-lid 1929

Wij hebben 3 maanden geleden een nieuwe roomster scout gekocht en bij afleveren zat er een kras boven het stuur op het dashboard.
Nou dat zal geregeld worden werdt er gezegd!!!!!!
nu wordt er door de dealer gezegd dat dit alleen mogenlijk is als er een heel nieuw dashboard in komt.
het lijkt namelijk op een los kapje maar schijnt dit niet te zijn.
ja daar staan wij niet echt om te springen.
waar kan ik nu verder mijn ontevreden laten blijken.?
en hoe nu verder !!!!

:407::(

Desperado

Forumguru
Geen gezeur, laten ze maar een nieuw dasboard erin doen dan.
Je betaalt toch genoeg voor een NIEUWE auto.
En anders zijn er ook altijd nog reparateurs die zulke krassen kunnen repareren.

nomad

Senior Member
Wij hebben 3 maanden geleden een nieuwe roomster scout gekocht en bij afleveren zat er een kras boven het stuur op het dashboard.
Nou dat zal geregeld worden werdt er gezegd!!!!!!
nu wordt er door de dealer gezegd dat dit alleen mogenlijk is als er een heel nieuw dashboard in komt.
het lijkt namelijk op een los kapje maar schijnt dit niet te zijn.
ja daar staan wij niet echt om te springen.
waar kan ik nu verder mijn ontevreden laten blijken.?
en hoe nu verder !!!!

:407::(

1. dashboard laten vervangen. Je betaald voor een nieuwe auto, niet een beschadigde.
2. dashboard laten repareren op hun kosten. Er zijn bedrijven die dat onzichtbaar kunnen repareren.
3. Dikke korting ter compensatie.

mogelijkheden zat dus.

Fabia

† In Memoriam
Er stond een tijd geleden in de Autoweek nog een stukje over een bedrijf dat kleine krassen onzichtbaar kon repareren. Dus dat is zeker goed te doen.

Tja, waarom heet een brood een brood?

Men heeft een MiniDot en een MaxiDot.

Ik heb zelf een MiniDot met dus een kleiner beeldscherm en minder functionaliteiten.

Dan heb je een MaxiDot met een groot scherm en meer functionaliteiten!

Op een DSG zit geloof ik automatisch een maxidot, omdat daarop de versnellingen worden weergegeven.

Super! Bedankt! Ik ben er erg blij mee. En mijn collega waarschijnlijk ook die morgen zijn nieuwe VAG auto gaat ophalen!

Bovenaan Onderaan