demegens
Lid
Hallo Skoda rijders,
Zijn bij jullie, indien je een nieuwe Skoda hebt, de wagens netjes en gied afgeleverd?
Volgens mijn idee doen de dealers wat. We hebben afgelopen jaar zakelijk meerdere Skoda's afgeleverd gehad door de dealer in Nijmegen. Allemaal incompleet en niet goed.
Problemen zoals:
- Nummerbord en monteren met dubbelzijdig plakband! Vallen er dus gewoon na een week warm weer eraf.
- Ruitenwisser vloeistof niet afgevuld
- Navigatie POI's zoeken werkt niet
- Afleveren met niet de nieuwste navigatie kaarten
- Geen enkele app werkt met de auto's terwijl de skoda site er bol van staat.
- Twijfel dus of er wel de laatste versie software in de auto's zit en if de dealer dat wel controleert.
Allemaal niet zo mooi mijn inziens, terwijl de verkoper letterlijk tijdens afleveren vraagt om de enquete van Skoda Nederland toch met met HEEL GOED te beoordelen omdat ze anders hun bonus op het eind van het jaar niet krijgen!
Nou daar gaan we eens heeeeeel diep over nadenken!
Wat zijn jullie ervaringen met de dealers!
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Zijn bij jullie, indien je een nieuwe Skoda hebt, de wagens netjes en gied afgeleverd?
Volgens mijn idee doen de dealers wat. We hebben afgelopen jaar zakelijk meerdere Skoda's afgeleverd gehad door de dealer in Nijmegen. Allemaal incompleet en niet goed.
Problemen zoals:
- Nummerbord en monteren met dubbelzijdig plakband! Vallen er dus gewoon na een week warm weer eraf.
- Ruitenwisser vloeistof niet afgevuld
- Navigatie POI's zoeken werkt niet
- Afleveren met niet de nieuwste navigatie kaarten
- Geen enkele app werkt met de auto's terwijl de skoda site er bol van staat.
- Twijfel dus of er wel de laatste versie software in de auto's zit en if de dealer dat wel controleert.
Allemaal niet zo mooi mijn inziens, terwijl de verkoper letterlijk tijdens afleveren vraagt om de enquete van Skoda Nederland toch met met HEEL GOED te beoordelen omdat ze anders hun bonus op het eind van het jaar niet krijgen!
Nou daar gaan we eens heeeeeel diep over nadenken!
Wat zijn jullie ervaringen met de dealers!
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk