jonbongoofy
Forumguru
Na 120.000 probleemloze kilometers op het hier zo geliefde LPG begon het toch weer te kriebelen en ging ik op zoek naar een opvolger. Ik had zelf mijn zinnen gezet op een Jaguar XJ met LWB voorzien van een dieselmotor. Helaas heeft mijn vrouw ook een stem en sprak haar veto uit. Uiteindelijk bleven er 3 auto's over. Mercedes E 220cdi stationwagen uit 2012, Volvo S80 d4 uit 2012 en een RXH uit 2013. Ik ben eerst gaan rijden in de auto met alle mogelijke opties om daarna in een redelijk kale (op leer,navi xenon na) Mercedes te stappen. De keuze was toen eigenlijk al gemaakt. Heb hem inmiddels ook gespot bij een handelaar in Drenthe.
De Skoda heeft over de hele periode dat wij hem hadden ons € 0,121 per kilometer gekost (afschrijving niet meegenomen) Moet zeggen dat onze nieuwe auto qua geluid niets onder doet voor de Superb. Alleen voor de kinderen is het even slikken nu ze minder beenruimte hebben op de achterbank. En de eerste keer tanken deed ook pijn Blijf dit forum echter graag bezoeken. Ben er inmiddels achter dat Peugeot rijders minder actief zijn op het internet (althans in merk specifieke fora)
De Skoda heeft over de hele periode dat wij hem hadden ons € 0,121 per kilometer gekost (afschrijving niet meegenomen) Moet zeggen dat onze nieuwe auto qua geluid niets onder doet voor de Superb. Alleen voor de kinderen is het even slikken nu ze minder beenruimte hebben op de achterbank. En de eerste keer tanken deed ook pijn Blijf dit forum echter graag bezoeken. Ben er inmiddels achter dat Peugeot rijders minder actief zijn op het internet (althans in merk specifieke fora)
Laatst bewerkt: