Ik had eerst als formnaam de5e, maar inloggegevens etc kwijt, daarom even een nieuw account aangemaakt voor eenmalig gebruik. Ik heb mijn Rapid (2 jaar oud) uiteindelijk verkocht. Overal waar ik kwam was er pas na 2-3 dagen een inruilprijs. Hij gaat de handel in! Reden: incourant, te weinig verkocht, kwaliteit, in verhouding te duur voor wat je krijgt, Skoda etc. etc. Vanaf het begin bij aanschaf kwam ik erachter dat de combinatie: particulier, dealer in Nijmegen en Rapid niet ideaal was. Positief Rapid: verbruik 1.2 tsi = 1 op 17 bij een rustige rijstijl. Niet echt geschikt voor de snelweg dus . Dan ging het gemakkelijk naar 1 op 13.
Verder: rammels, kraakjes, slechte kwaliteit stoelen (tov de auto waar ik proefrit in gemaakt had), vochtproblemen, lichtopbrengst minder, capaciteit airco/verwarming net voldoende. M.a.w. alles een beetje budget. Wij hebben ons verlies maar genomen, want anders wordt het een bodemloze put. Afschrijving in 24 maanden: € 7500,- Ingeruild bij VAG-dealer. Hopelijk gaan jullie meer plezier en emotie bij de Rapid krijgen. De 6e Skoda zal er dus beslist niet meer komen en wens de Skodadealers met de houding naar 'particulieren' veel succes voor de toekomst.
Verder: rammels, kraakjes, slechte kwaliteit stoelen (tov de auto waar ik proefrit in gemaakt had), vochtproblemen, lichtopbrengst minder, capaciteit airco/verwarming net voldoende. M.a.w. alles een beetje budget. Wij hebben ons verlies maar genomen, want anders wordt het een bodemloze put. Afschrijving in 24 maanden: € 7500,- Ingeruild bij VAG-dealer. Hopelijk gaan jullie meer plezier en emotie bij de Rapid krijgen. De 6e Skoda zal er dus beslist niet meer komen en wens de Skodadealers met de houding naar 'particulieren' veel succes voor de toekomst.