@
Cordoba, de tunnel onder het winkelcentrum is uit mijn hoofd al 8-10 jaar verdwenen
In die tijd was het sowieso nog overal gratis.
Voor winkelcentrum woensel (a.k.a. WoensXL) hoef je na 17.00 uur niet meer te betalen. Er zijn geen all-you-can-eat restaurants, maar La Place en de McDonalds zijn redelijk goedkoop (volgens mij had je dit ook al genoemd).
@
Blackokkie2: Ik ben bekend met de volgende restaurants:
Djengiz Khan, Mongools restaurant, all you can eat + drink voor 3 uur en uit mijn hoofd kost dat zo'n 30 euro, ik ken de bedrijfsleider via mijn broer en kan daardoor misschien een vaste prijs afspreken, maar daarvoor moet ik waarschijnlijk een zekerheid hebben qua hoeveelheid mensen. Je kunt vaak prima voor de deur parkeren en na 17.00 uur is dat gratis (dit is net buiten het centrum aan de ring van Eindhoven, de N2 is prima te bereiken).
The Prince, tapas restaurant, maar dan anders. All you can eat voor zo'n 25 euro. De tapas bestaan uit kleine 1 haps gerechten zoals een mini boerenkool met mini-worst, mini-hamburger, etc.
Reserveren verplicht met een grote groep om teleurstelling te voorkomen, het is een redelijk klein restaurant.
Parkeren is voor de deur vaak niet mogelijk door beperkte plaatsen, maar er kan wel worden geparkeerd in de parkeergarages in de buurt.
De Bengel, Internationaal restaurant, all you can eat pakketen beschikbaar, Ligt midden in het centrum, tegenover het station. Het eten is niet te exclusief, maar voor mijn gevoel wel van goede kwaliteit
Parkeer gelegenheid bij het station of parkeergarages in de omgeving.
La Connaisseur, Franse/Internationale keuken. Zij doen vaak mee met kortingsacties bij veilingwebsites. Het eten is prima, maar reserveren is wel aan te raden. Ik zit dit meer als een Studentenrestaurant vanwege de donkere sfeer en goedkope prijzen. Verder heb ik hier net voor Kerst met collega's gegeten en de resevering en communicatie is prima verlopen. Het ligt in het Centrum in parkeren kan in de nabij gelegen parkeerplaatsen of parkeergarages.
Chinese restaurants, voor mijn gevoel allemaal wel dezelfde kwaliteit. Genoeg keus en het eten is prima.
Wokparadijs, Chinees/Japans restaurant, all you can eat + drink voor 30 euro. Ligt in het midden van het centrum, er kan 's avonds nog op stap worden gegaan op het Stratums Eind, dat zit daar letterlijk om de hoek.
Wiro-wok, Chinees/Japans restaurant all you can eat + drink voor 32,-. Ligt buiten het centrum aan de rand van de ring in Eindhoven. Gratis parkeergelegenheden zijn er in de omgeving.
Wok Dragon City, Chinees/Japans restaurant all you can eat 20,80. Het is een tijdje geleden dat ik er ben geweest, maar volgens mij is het niet heel erg groot. Het ligt buiten het centrum aan de ring van Eindhoven, parkeergelegenheden in de omgeving, maar het is lastig om een plekje te vinden.
Oriental Greenhouse, Luxe Japans/Chinees restaurant, Prijs kan ik zo snel niet vinden, maar hij was in die tijd wat prijziger dan de rest. Het ligt tegen de N2 aan en gratis parkeergelegeheid is er in de buurt. Reserveren vanaf 15 man is aan te raden.
Hebben jullie nog tips nodig of als er een restauran getest moet worden, laat het maar weten. Ik kan me hier wel tegenaan bemoeien