Aftereat meeting VAGTechniek

Waar gaan we gezellig samen wat eten

• MacDonalds

Stemmen: 13 68,4%
  • Burger King

Stemmen: 7 36,8%
  • Chinees (Hung Ying)

Stemmen: 10 52,6%
  • Etenstijd Tilburg ( all you can eat)

Stemmen: 11 57,9%
  • Friettent

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal aantal stemmers
    19

Desperado

Forumguru
Haha gelukkig! Maar wat ik maar wil zeggen; stel de meesten willen Mac. Dan vallen diegenen die dat niet willen buiten de boot. En misschien zijn er nou juist daar wel weer een aantal bij die wel ja hadden gezegd tegen de Chinees. Dus misschien toch beter om niet alleen daarheen te gaan waar de meeste stemmen voor komen. Ik vind op zich Mac prima, maar ik vind gewoon uit eten gaan met een groep toch eigenlijk wel leuker. Ga mijn stem dus ook maar even aanpassen denk ik. :D

Edit; en dat kan niet. Dat is dan weer jammer, want ik sta er niet meer achter.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Kiswum

Forumguru
Maar wordt hiermee alleen Tilburg bedoelt of kan dat ook in Eindhoven en omgeving? anders kan het misschien aangepast worden naar "een all you can eat restaurant".

Kiswum

Forumguru
Bedankt, in dat geval blijf ik bij mijn opties :) Tenzij er nog een optie bijkomt "all-you-can-eat" omg. Eindhoven/Nuenen

Kiswum

Forumguru
Hij kiest misschien wel voor de frietkot, Belgische mayo is vaak wel mogelijk.
Als het heel erg goed weer is, dan is er in Postel (net over de grens bij Bergeijk) een hoop eten/ijs voor weinig geld.

CDK

Forumguru
@Kiswum, je haalt me de woorden uit de mond, daar had ik al eens van gehoord, lijkt me een goed plan ook!!! En voor @Joske lijkt het net of het op weg naar huis is :)

Desperado

Forumguru
Wat natuurlijk ook kan is dat er 2 opties zijn, Maccie voor die dat willen en een restaurant voor de anderen.
Ja, dat lijkt mij een hele goede optie!
Wel graag enigszins in de buurt van de meeting om te voorkomen dat er mensen die van ver komen nog een s tuk verder weg moeten voor het eten.

EdK

Forumguru
Tsjonge jonge @Corné de Kluijver , telkens als je maar een kleine reden ziet om over me bruine reet te beginnen dan heb je t er weer over !!
Komt dat omdat je wat mist ? Verkeerde keuze gemaakt vloegel toen je met die negerin ging en het uitmaakte ?
Wat is het ????

Maar goed , de broodjes hagelslag is om op kleur te blijven, enne is wel melk chocolade hoor, puur is te donker.......

nu maar hopen dat die t niet serieus neemt.......

Enne KFC is plofkip, McD is plofkoe dus vandaar me broodje hagelslag

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
...mmmmaar @EdK we gaan niet naar de KFC en mmmmischien ook WEL niet naar de Mac D :) als we naar de SPEEToog gaan kom je dan met je bruine REET gezellig mee dineren?

EdK

Forumguru
Bij mevr Ping en meneer Pong eten ???
Ben je levensmoe ?
Die gasten eten hun eigen hond of kat op omdat het lekker schijnt te wezen.....

Bovenaan Onderaan