Aftermarket uitlaat op niet RS O3

lugolux78

Forumguru
Klopt maar dan is de uitlaat al fysiek buiten de bumper bij meeste O2's. Dat is bij de O3 niet. Daar zit ie verstopt achter de bumper

lugolux78

Forumguru
Sorry voor late antwoord. Tapa Talk was niet meer te gebruiken.

120 euro.

Idd links rechts kan maar dan red je het niet met 120 eur

MaRco2

Forumguru
Ik zit in dubio, ik kies voor een extra stille vervangingsband en ben ook wat rustiger aan het worden.:) Op de hobby-auto's zit sound genoeg.:)

Deze sierstukken er op lassen (scheelt vaak ook ietsje in het geluid, ben ik in het verleden achter gekomen), is ook een mooie afsluiter, letterlijk en figuurlijk.

Antera

Donateur
Je kan ook een klep er tussen laten zetten zodat je het geluid stil houd of wanneer gewenst sportiever. Ik heb helaas nog steeds de tijd er niet voor om deze er tussen te laten lassen want dat is wel ideaal

Joske

Forumguru
@Antera

hoe ga je zo een klep dan bedienen?

Bij een Porsche panamera gaan zo een dingen allemaal elektronisch, maar daar is het prijskaartje dan ook wel naar.. ;)

CDK

Forumguru
@Joske, ik heb die op m'n V8 ook zitten, daar werkt het op lucht met een schakelaar op het dashboard, bij personenauto's is het elektrisch en vaak met een afstandsbediening te bedienen.

Joske

Forumguru
Pneumatisch op een vrachtwagen is uiteraard aannemelijk :D

Daar is genoeg lucht voorhanden ;)

ocatavia2015

Actief lid
  1. Ik heb deze gevonden op ebay..... Pijp naar beneden afzagen en deze erop. Zijn 24 cm lang, wellicht lang genoeg...
Loopt van 60mm naar 70mm

€9,00 per stuk...

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    93,8 KB · Weergaven: 39

Skoda-MAN

Forumguru
Die klep kan je ook nog bedienen met een magneetventiel en vacuüm cilinder, vacuüm is bij rembekrachtiging aanwezig.
Andere optie is een stelmotor of een magneetspoel zoals van een startmotorbendix.
Wil je het echt op z'n vrachtwagens dan neem je een klein compressortje (bandenvulsysteem) , luchtketeltje, magneetventiel en luchtcilinder.

Bovenaan Onderaan